logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۰
[ شناسه خبر : ۱۵۱۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان:

رسانه‌ها به موضوع انتخاب شهردار جدید ورود کنند/ ما به مردم قول داده بودیم، مدیر بومی انتخاب کنیم

رسانه‌ها-به-موضوع-انتخاب-شهردار-جدید-ورود-کنند-ما-به-مردم-قول-داده-بودیم،-مدیر-بومی-انتخاب-کنیم-

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در مورد علت انتخاب فلاحی به عنوان شهردار جدید اصحاب رسانه می‌توانند ورود پیدا کرده و نگرانی‌ها را برطرف کنند.

عباس راشاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: شهردار معرفی شده به شورای اسلامی شهر زنجان در نهایت با رای 4 نفر انتخاب شد و تا 10 روز آینده تکلیف شهرداری زنجان با معرفی وزارت کشور مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه من به شهردار جدید رای منفی به دلیل عدم شناخت از عملکرد ایشان دادم، خاطرنشان کرد: خبرنگاران می‌توانند در این زمینه ورود کرده و اطلاعات جدیدی از شهردار تایید شده ارائه کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه می‌توانند انتخاب‌ها و عملکرد شورای اسلامی را نقد و بررسی کنند و در موضوع شهردار نیز ورود اصحاب رسانه ضروری است.

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان افزود: باید رسانه‌ها به این موضوع ورود کرده و در مورد شهردار تحقیق کنند که آیا سهند علی فلاحی در کارخانه‌ای که فعالیت دارد، توانمند بوده است یا نه؟.

راشاد خاطرنشان کرد: از مسئولان استانی درخواست داریم به موضوع انتخاب شهردار ورود کنند و اینگونه نباشد که موضوعی دیده نشود و بعد از شش ماه بگویند چرا شورا وی را انتخاب کرده است.

وی گفت: در مورد این فرد شخصا اطلاعات دقیقی ندارم در مورد معصومی هم قضیه این بود و به همین دلیل من رای منفی دادم.

این مسئول بیان داشت: ما به مردم قول دادیم از مدیران بومی برای شهرداری استفاده کنیم به همین دلیل مردم حق دارند که بپرسند چرا ما را فریب می‌دهید و فرد غیربومی را انتخاب می‌کنید.

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان گفت: اعضای شورایی که به دادگاه احضار شده‌اند به فلاحی رای داده‌اند و این موضوع می‌تواند برای شورا و شهرداری مشکل‌ساز باشد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر