logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۱
[ شناسه خبر : ۱۵۱۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان مطرح کرد

ضرورت معرفی اعضای علی‌البدل شورای زنجان/ پروژه‌های عمرانی به ارزش 150 میلیارد تومان معطل تصمیمات شورا

ضرورت-معرفی-اعضای-علی‌البدل-شورای-زنجان-پروژه‌های-عمرانی-به-ارزش-150-میلیارد-تومان-معطل-تصمیمات-شورا

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان گفت: برای ادامه خدمات رسانی به مردم باید اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر زنجان هرچه سریع‌تر معرفی شوند.

عباس راشاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در هفته گذشته دو عضو دیگر شورا به نهادهای قضایی  احضار شده‌ و در جلسات شورا حضور ندارند.

وی با بیان اینکه ضروری است اعضای علی‌البدل به منظور انجام وظایف شورا به صورت موقت معرفی شوند، افزود: حتی اگر 9 نفر از اعضای شورا نیز دچار مشکل برای حضور در جلسات شورا باشند، اعضای علی‌البدل ها توانایی اداره شورا را دارند.

این مسئول خاطرنشان کرد: حتی یک ساعت نباید اجازه داد شورا دچار خلا خدمات‌رسانی به مردم شود چرا که در حال حاضر 150 میلیارد تومان پروژه در حال اجرا است.

 عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به  بدهکاری از بابت فعالیت‌های عمرانی به پیمانکاران و کارگران، ادامه داد: شهردار نمی‌تواند حتی یک کار بدون رای شورا انجام دهد و ضروری است در این زمینه هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

راشاد با اشاره به ورود معاون عمرانی استاندار زنجان در این زمینه، بیان داشت: هر چه سریع‌تر اعضای علی‌البدل معرفی و شورا به کار خود ادامه دهد.

وی یادآور شد: شورا متکی به رای مردم است و نمی‌توان گفت شورا از وظایف خود منحرف شده است بلکه این تعدادی از اعضای شورا هستند که از وظایف خود عدول کرده‌اند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر