logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۱
[ شناسه خبر : ۱۵۱۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل امور کتابخانه‌های عمومی استان زنجان:

تصمیم‌گیری در مورد کتابخانه مرکزی زنجان به هفته آینده موکول شد

تصمیم‌گیری-در-مورد-کتابخانه-مرکزی-زنجان-به-هفته-آینده-موکول-شد

مدیرکل امور کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: تصمیم‌گیری در مورد واگذاری کتابخانه مرکزی زنجان به شهرداری به هفته آینده موکول شد.

امیر علی نیک بخش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: کارگروه کتابخانه مرکزی در زنجان برای تعیین تکلیف واگذاری ساخت کتابخانه مرکزی زنجان برگزار نشده است.

وی از واگذاری ساخت کتابخانه مرکزی زنجان به شهرداری زنجان در صورت توافق خبرداد و گفت: شرایط مورد نظر باید مورد توجه در ساخت این کتابخانه باشد.

این مسئول با بیان اینکه می‌توان از حجم زیربنای این کتابخانه به شرطی که آسیبی به قسمت‌های مختلف کتابخانه وارد نشود، کم کرد، افزود: پیشنهاد امور کتابخانه‌ها به شهردرای ارائه می‌شود.

مدیرکل امور کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با اشاره به اینکه تا کنون 3.5 میلیارد تومان برای احداث این کتابخانه هزینه شده است، ادامه داد: این کتابخانه دارای پیشرف فیزیکی 23 درصدی است.

نیک بخش بیان داشت: این کتابخانه نیاز استان را برطرف کرده و می‌تواند علاقه‌مندان بسیاری را جذب کرده و خدمات‌رسانی کند.

وی با بیان اینکه احداث این کتابخانه برای استان ضروری است، ادامه داد: در صورت ورود شهرداری این کتابخانه احداث و در اختیار مردم کتاب دوست قرار می‌گیرد.

این مسئول افزود: هفته آینده کارگروه بین شهرداری و کتابخانه عمومی برگزار و تصمیمات لازم در این زمینه اخذ می‌شود.

مدیرکل امور کتابخانه‌های عمومی استان زنجان حجم زیربنای این مجموعه را 18 هزار 500 متر مربع عنوان کرد و گفت: حجم زیربنا می‌تواند به 12 هزار مترمربع کاهش یابد.

نیک بخش با باین اینکه هزینه برآورده شده برای احداث این کتابخانه 50 میلیارد تومان است، افزود: شهرداری می‌تواند با اختصاص بودجه لازم از این کتابخانه بهره‌برداری کند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر