logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۶
[ شناسه خبر : ۱۵۱۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان زنجان خبرداد

واریز سود سهام عدالت برای تمامی دارندگان/ ثبت‌نام جدید نیازمند مصوبه مجلس است

واریز-سود-سهام-عدالت-برای-تمامی-دارندگان-ثبت‌نام-جدید-نیازمند-مصوبه-مجلس-است

مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان زنجان گفت: واریز سود سهام عدالت آغاز شده است و این سود برای همه دارندگان سهام واریز می‌شود.

ناصر حسین خانلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: واریز سود سهام عدالت برای دارندگان سهام در کشور آغاز شده است و تا آخر هفته ادامه دارد.

وی افزود: افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و زنان سرپرست که دارای یک میلیون سهم هستند، مبلغ 205 هزار تومان سود را دریافت می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه سهام برخی افراد بر روی برگه یک میلیون تومان است اما در سامانه 532 هزار تومان ثبت شده است، ادامه داد: این افراد نیز مبلغ 109 هزار تومان را دریافت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان زنجان خاطرنشان کرد: افرادی که در دوره گذشته مبلغ 46 هزار تومان دریافت کرده‌اند در این دوره 84 هزار تومان به عنوان سود سهام دریافت می‌کنند.

حسین خانلو در خصوص وضعیت افرادی که هنوز برای سهام عدالت ثبت‌نام نکرده‌اند، گفت: هنوز وضعیت جدیدی برای ثبت‌نام ایجاد نشده است.

وی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام جدید سهام عدالت نیازمند مصوبه مجلس شورای اسلامی است که به نظر می‌رسد در این دولت محقق نشود.

این مسئول تصریح کرد: ثبت‌نام‌های جدید تنها در صورتی که مصوبه‌ای از مجلس ارائه و دولت تصمیم به ثبت‌نام‌های جدید داشته باشد، امکانپذیر است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر