logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۴
[ شناسه خبر : ۱۵۰۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان خبر داد؛

آغاز پیش ثبت‌نام اولین مدرسه الگو دانشگاه آزاد در زنجان

آغاز-پیش-ثبت‌نام-اولین-مدرسه-الگو-دانشگاه-آزاد-در-زنجان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به مدارس دانشگاه آزاد از آغاز پیش ثبت‌نام اولین مدرسه الگو دانشگاه آزاد در زنجان خبر داد.

علیرضا فیروزفر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افتتاح اولین مدرسه از مدارس الگو دانشگاه آزاد اسلامی در زنجان، اظهار کرد: این مدرسه در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه این مدرسه با برنامه غنی‌شده از مهر تا مهر فعالیت خواهد کرد، ابراز کرد: این مدرسه بدون تعطیلی تابستان خواهد بود و در طول ایام تابستان دانش آموزان در مدرسه هستند.

رئیس دانشگاه آزاد زنجان با اشاره به اینکه این مدرسه از مدارس بدون کیف است، ادامه داد: این مدرسه از صبح ساعت 8 تا 16 بعدازظهر فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه این مدرسه برای مهر 99 در مقاطع پیش‌دبستانی و دوره اول، دوم و سوم ابتدایی شروع به پیش ثبت‌نام کرده است، تصریح کرد: این مدرسه برای دختران و پسران در نظر گرفته‌شده است.

فیروزفر با بیان اینکه با توجه به اهداف بلند این مدرسه که با برنامه‌ریزی دقیق به دنبال تحقق اهداف خود برای پرورش نیروهای متخصص و متعهد موردنیاز نظام مقدس جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: این مدرسه با ظرفیت محدود اقدام به ثبت‌نام می‌کند و تعداد دانش آموزان این مدارس بعد از پیش ثبت‌نام و بعد از گذراندن مراحل گزینشی مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه باگذشت هر سال بعد از افتتاح به این مدارس، یک مقطع تحصیلی در این مدرسه اضافه می‌شود، افزود: در این مدارس پوشش تمامی برنامه‌های درسی مصوب آموزش‌وپرورش در دستور کار قرار دارد.

رئیس دانشگاه زنجان خاطرنشان کرد: در کنار پوشش برنامه‌های آموزش‌وپرورش تمامی نیازهای یک دانش‌آموز اعم از نیازهای روان‌شناختی، مهارتی، سبک زندگی، تربتی و تربیت متعالی و آموزش‌های اعتقادی به‌صورت کاملاً برنامه‌ریزی‌شده اجرا خواهد شد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر