logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۵
[ شناسه خبر : ۱۵۰۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

علوم پزشکی زنجان آمادگی کامل برای مواجهه با کرونا را دارد

علوم-پزشکی-زنجان-آمادگی-کامل-برای-مواجهه-با-کرونا-را-دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به اینکه هیچ شخصی در زنجان به بیماری کرونا مبتلا نیست، گفت: علوم پزشکی زنجان آمادگی کامل برای مواجهه با کرونا را دارد.

به گزارش موج رسا; پرویز قزلباش ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به بیماری کرونا در ایران اظهار کرد:  تاکنون موردی از بیماری کرونا در استان دیده نشده است.

وی با بیان اینکه هیچ جای نگرانی در خصوص بیماری کرونا وجود ندارد ابراز کرد: تمام تمهیدات لازم برای مقابله با ویروس کرونا در نظر گرفته شده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه مهم‌ترین راه جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا رعایت بهداشت است تصریح کرد: شهروندان باید برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری موارد بهداشتی فردی و جمعی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با این بیماری در همه بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی آمادگی کامل را دارد عنوان کرد: مردم به شایعات منتشرشده در فضای مجازی توجه نکنند.

قزلباش با اشاره به اینکه نباید به این شایعات دامن زد ادامه داد: نحوه مقابله با بیماری کرونا به همه مراکز درمانی و بهداشتی آموزش داده‌شده و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به اجرا طرح کنترل فشارخون در کشور خاطرنشان کرد: استان زنجان در اجرای طرح فشارخون مقام دوم را کسب کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به آسیب‌های وارده به همشهریان در چهارشنبه آخر ماه، ابراز کرد: در سال گذشته حدود 900 نفر از همشهریان در چهارشنبه آخر سال دچار آسیب شدند.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از آسیب‌های چهارشنبه آخر سال با همکاری آموزش‌وپرورش و سایر نهاد ها کلاس‌های آموزشی در نظر گرفته‌شده است افزود: دانشگاه علوم پزشکی زنجان برای تعطیلات نوروز جهت ارائه خدمات آمادگی کامل را دارد.

قزلباش از استقرار و فعالیت ۵۸ مرکز و پایگاه پزشکی و فوریت‌های پزشکی در ایام نوروز خبر داد و عنوان کرد: در این زمینه اقدامات لازم در نظر گرفته‌شده است و مردم به‌هیچ‌وجه نگرانی نداشته باشند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر