logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۵۰۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان خبرداد

رقابت ۸۷ کاندیدا در انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان/ مشکلی در توزیع تعرفه وجود ندارد

رقابت-۸۷-کاندیدا-در-انتخابات-مجلس-شورای-اسلامی-در-زنجان-مشکلی-در-توزیع-تعرفه-وجود-ندارد

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان گفت: بر اساس آخرین آمار، 87 نفر در استان زنجان در انتخابات مجلس شورای اسلامی رقابت می‌کنند.

به گزارش موج رسا; خیر الله ترخانی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بنا بر آخرین آمار، در زنجان  ۵۴ نفر، ماهنشان ۹ نفر و خدابنده۹  در رقابت انتخاباتی حضور دارند.

وی با اشاره به رقابت 15 کاندیدا در شهرستان ابهر،خاطرنشان کرد: در مجموع ۸۷ نفر در این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رقابت می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: تا ساعت ۱۸ رای‌گیری بدون وقفه انجام می‌شود و بعد از ۱۰ ساعت با تصمیم ستاد انتخابات کشور ممکن است این زمان تمدید شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان یادآور شد: در چند ساعت اولیه رای‌گیری در استان زنجان چند شعبه روستایی آفلاین بود اما در حال حاضر همه شعبه‌ها آنلاین بوده و رای‌گیری انجام می‌شود.

ترخانی با بیان اینکه تا کنون مشکلی در زمینه برگزاری انتخابات گزارش نشده است، ادامه داد: برخوردهای لازم با تخلفات انتخاباتی انجام شده است حتی یک رئیس اداره نیز به دلیل تخلف اخراج شد.

وی یادآور شد: در روز اول تبلیغات کاندیداها نیز یکی از کاندایداها که در مکان‌های غیرضروری تبلیغ کرده بود تذکر گرفت.

این مسئول بیان داشت: میزان مشارکت مردم در این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ۶۰ درصد پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان گفت: تعرفه‌ها بر اساس آمار رای دهندگان در شهرستان‌ها توزیع شده است و مشکلی در زمینه تامین تعرفه وجود ندارد.

ترخوانی از مردم خواست تا حضور در پای صندوق‌های رای را به آخرین ساعات موکول نکرده و در انتخابات شرکت کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر