logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۴۹۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتاق اصناف استان زنجان:

نمایشگاه فروش بهاره در زنجان برگزار می‌شود

نمایشگاه-فروش-بهاره-در-زنجان-برگزار-می‌شود

رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: به منظور تعادل بخشی به عرضه و تقاضا، نمایشگاه فروش بهاره در زنجان برگزار می‌شود.

محمود موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگارموج رسا;  اظهار داشت: نمایشگاه فروش بهاره امسال نیز همچون سال‌های گذشته در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق زمان‌بندی پیش‌بینی شده این نمایشگاه از 17 تا 23 اسفند ماه امسال برگزار می‌شود، افزود: تا کنون استقبال خوبی از سوی اصناف برای حضور در این نمایشگاه انجام شده است.

این مسئول ادامه داد: این نمایشگاه به منظور تامین مایحتاج ضروری ایام عید و با حضور استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود که تا کنون چندین استان در این زمینه اعلام آمادگی کرده‌اند.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان ادامه داد: اصناف و بازاریان با حضور در نمایشگاه بهاره اقدام به ارائه محصولات  و کالاهای مورد نیاز مردم کرده و به تنظیم بازار کمک می‌کنند.

موسوی تصریح کرد: در این نمایشگاه اقلام مختلفی از جمله مواد غذایی و لبنی، شیرینی و شکلات، انواع آجیل، تنقلات، پوشاک، کیف و کفش و ظروف در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود تا ملزومات مورد نیاز مردم برای عید در این نمایشگاه عرضه شود، ادامه داد: تامین مایحتاج عمومی مردم و خرید بدون واسطه و کمک به اقتصاد خانواده‌ها از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

این مسئول حمایت از تولید کنندگان داخلی و عرضه محصولات به قیمت مناسب را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه برگزار می‌شود.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان ادامه داد: این نمایشگاه برای بازدید و خرید عموم مردم پیش‌بینی شده است.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور اصناف و بازاریان زنجان در گیلان و بررسی مشکلات این استان، خاطرنشان کرد: برخی روسای اتحادیه با حضور در این مناطق نیازها را بررسی کرده و اقلام مورد نیاز این جمع‌آوری و ارسال می‌کنند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر