logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۷
[ شناسه خبر : ۱۴۹۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل هواشناسی استان زنجان خبرداد

حاکمیت هوای سرد زمستانی توام با ورزش باد نسبتا شدید در زنجان

حاکمیت-هوای-سرد-زمستانی-توام-با-ورزش-باد-نسبتا-شدید-در-زنجان

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به پیش‌بینی دما شبانگاهی دمای هوای زنجان گفت: هوای زنجان طی 24 ساعت آینده وزش باد نسبتا شدید همراه با بارش برف پیش‌بینی شده است.

رسول همتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت بارندگی‌ها در سال زراعی استان زنجان اظهار کرد: از ابتدای مهر ماه تاکنون میزان بارش‌ها ١٥٠ میلیمتر بوده که در این مدت 180 میلیمتر بوده است.

وی با بیان اینکه میزان بارش‌ها در دوره آماری ١٤٠ میلیمتر ثبت شده است عنوان کرد: میزان بارش‌ها نسبت به سال گذشته ١٧ درصد كاهش داشته و نسبت به نرمال ٧ درصد افزايش یافته است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با تاکید براینکه بیشتری بارشها امسال در شهرستان خدابنده بوده است ابراز کرد: کمترین بارش‌ها نیز مربوط به شهرستان زنجان و طارم است.

وی بیان کرد: بيشترين افزايش بارش‌ها در شهرستان خدابنده با ١٤ درصد و بيشترين كاهش بارندگی‌ها نیز در شهرستان خرمدره  با ٧ درصد كاهش ثبت شده است.

همتی در مورد پیش‌بینی وضعیت جوی استان زنجان در چند روز آینده عنوان کرد: هوای استان زنجان فردا قسمتی ابری و در برخی مناطق وزش باد نسبتا شدید و بارش پراکنده پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: هوای استان زنجان در روز شنبه نیز انتظار می‌رود هوای زنجان مه آلوده و بعد از ظهر هم وزش باد همراه باشد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: روز یکشنبه و دوشنبه هوای زنجان بارش برف پیش‌بینی شده و با وزش باد احتمال کولاک در برخی از نقاط استان وجود دارد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر