logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۹
[ شناسه خبر : ۱۴۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار زنجان:

5 کتاب در حوزه ایثار و شهادت آماده چاپ است

5-کتاب-در-حوزه-ایثار-و-شهادت-آماده-چاپ-است

شهردار زنجان گفت: پنج کتاب در حوزه ایثار و شهادت از سوی شهرداری زنجان آماده چاپ است.

به گزارش موج رسا; حبیب ملائی یگانه در مراسم رونمایی از دو کتاب دوران دفاع مقدس اظهار داشت: سال گذشته از پنج کتاب در حوزه ایثار و شهادت و خاطرات شفاهی این دوران در استان زنجان رونمایی شد.

وی با اشاره به اینکه در اسفند ماه سال گذشته کتاب "جرعه آخر" رونمایی شد، افزود: امروز نیز از دو اثر فاخر "روزهای ارغوانی" و "چشم آسمان روشن" رونمایی می شود.

شهردار زنجان با بیان اینکه پنج کتاب در حوزه ایثار و شهادت نیز آماده چاپ است، خاطرنشان کرد: شهرداری زنجان در زمینه ایثار و شهادت برنامه هایی را در سال جاری اجرا می کند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: نگهداری ارزش و انقلاب مهمتر از ایجاد انقلاب ارزشی است.

آراض ضیایی با بیان اینکه شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس خود را در معرض رسانه قرار نمی دادند، افزود: امروز اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در این زمینه گام برداشته و خاطرات رزمندگان را جمع آوری می کند.

وی با بیان اینکه نسل جدید نسل سابق را ندیده است و اشاعه ارزش ها و رشادت های رزمندگان به نسل جوان ضروری است، تصریح کرد: باید در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

هنرمند زنجانی و مولف دو کتاب چشم آسمان روشن و روزهای ارغوانی نیز در این مراسم گفت: این کتاب نمی تواند از رشادت های این خلبان به ما ارائه کند اما در حد توان تلاش شد تا این رشادت ها بیان شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر