logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۱
[ شناسه خبر : ۱۴۹۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرحج و زیارت استان زنجان:

پیش ثبت‌نام عتبات نوروز تا 25 بهمن ادامه دارد

پیش-ثبت‌نام-عتبات-نوروز-تا-25-بهمن-ادامه-دارد

مدیرحج و زیارت استان زنجان گفت: پیش‌ثبت نام عتبات نوورز از 25 بهمن ماه امسال در سایت عتبات امکانپذیر است.

فرامرز بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: پیش ثبت‌نام عتبات عالیات از 16 بهمن ماه سال جاری آغاز شده است و تا 25 این ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه نتایج این پیش ثبت‌نام پس از اتمام ثبت نام‌ها اعلام می‌شود،خاطرنشان کرد: اگر در نتایج اعلام شده تعداد ثبت‌نام کنندگان بیشتر باشد، بین افراد قرعه‌کشی انجام می‌شود

این مسئول ادامه داد: هنوز گروه‌های عتبات نوروزی به استان ارائه نشده است و معلوم نیست چند گروه از استان به عتبات مشرف شوند.

مدیرحج و زیارت استان زنجان با اشاره به آغاز ثبت‌نام عتبات زمینی در استان زنجان، خاطرنشان کرد: اولین گروه 27 بهمن ماه امسال به عتبات مشرف می‌شوند.

بابایی با بیان اینکه اعزام گروه‌های عتباتی زنجان تا 23 اسفند ماه ادامه دارد، افزود: آخرین گروه قبل از نوروز در این روز اعزام می‌شوند.

وی از اعزام 9 گروه از استان زنجان به صورت زمینی به عتبات عالیات قبل از نوروز خبرداد و گفت: اعزام عتبات عالیات به صورت زمینی با دو قیمت یک میلیون و 800 هزار تومان و 2 میلیون تومان به دلیل تفاوت در هتل‌های تعیین شده، انجام می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به متفاوت بودن قیمت هتل در کربلا و نجف قیمت اعزام نیز متغییر بوده و بر اساس خواسته زائران انجام می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر