logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۳
[ شناسه خبر : ۱۴۹۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
هشدار پلیس راه استان زنجان؛

مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند/ کولاک شدید در همه محورهای مواصلاتی زنجان

مردم-از-سفرهای-غیرضروری-خودداری-کنند-کولاک-شدید-در-همه-محورهای-مواصلاتی-زنجان

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه همه محورهای استان زنجان کولاک است گفت: در حال حاضر محور زنجان- تهم و دندی- تخت سلیمان بسته است.

عباس مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه بارش برف در همه محورهای استان زنجان حاکم است اظهار کرد: بارش برف منجر به لغزنده شدن محورهای مواصلاتی استان شده است.

وی تاکید براینکه رانندگان حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند تا در راه با مشکل مواجه نشوند تصریح کرد: در حال حاضر همه محورهای استان زنجان کولاک است.

مظفری با بیان اینکه تا این لحظه محور زنجان- تهم و دندی- تخت سلیمان بسته است افزود: اکثر محورهای فرعی استان زنجان به ویژه راههای روستایی بسته است.

وی با تاکید براینکه اکیپ‌های پلیس راه نیز در محورهای استان زنجان مستقر هستند افزود: همه نیروهای امدادی نیز در حال آماده باش بوده و به خودرو‌های در راه مانده امداد رسانی می‌کنند.

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر به دلیل کولاک برخی از محورهایی که باز بوده در برخی از بخش‌ها به دلیل تجمیع برف توسط باد مسدود می‌شود و رانندگان باید زنجیر چرخ به همراه داشته باشند تا تردد با مشکل مواجه نشوند افزود: راه‌های فرعی اکثر محورهای کوهستانی مسدود است.

وی ابراز کرد: رانندگان با سرعت مطمئنه در محورهای استان زنجان تردد داشته باشند و در حین تردد فاصله طولی را رعایت کنند تا با مشکل مواجه نشوند.//ع  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر