logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۴۹۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره مبارزه با سرقت استان زنجان خبرداد

کشف بیش از 80 درصد سرقت‌ها در استان زنجان

کشف-بیش-از-80-درصد-سرقت‌ها-در-استان-زنجان

رئیس اداره مبارزه با سرقت استان زنجان گفت: بالای 80 درصد سرقت‌ها در استان زنجان کشف شده و پرونده عقب افتاده‌ای در حوزه زنجان در زنجان نداریم.

مجید اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه سرقت‌های منازل در استان زنجان اظهار کرد: اغلب سارقان از استانهای دیگر می‌آیند و با شناسایی مناطق بالا شهر اقدام به سرقت می‌کنند.

وی تصریح کرد: سارقان قبل از اقدام منزل را به صورت کامل بررسی می‌کنند و اگر منزل مورد نظر سیستم حفاظ نداشته و یا سیستم حفاظ آن ضعیف باشد اقدام به سرقت می‌کنند.

رئیس اداره مبارزه با سرقت استان زنجان با اشاره به اینکه سرقت از راه بالکن در استان زنجان افزایش یافته است عنوان کرد: خیلی از شهروندان در استان زنجان بالکن خود را حفاظ بندی نکردند و این کار موجب افزایش سرقت از منازل شده است.

وی ابراز کرد: این گونه سرقت‌ها بیشتر از طبقه اول اتفاق می‌افتد و سارقان از راه دیوار حیاط می‌توانند به راحتی وارد خانه شوند.

اسکندری ابراز کرد: 70 تا 80 درصد سرقت‌ها در استان زنجان طبقه اول خانه‌های شمالی اتفاق می‌افتد و این نیز به دلیل اینکه شهروندان به موضوع حفاظ بندی توجه نمی‌کنند.

وی با تاکید براینکه استان زنجان در دستگیری و جلوگیری از سرقت منازل جزو استان‌های برتر در سطح کشور است افزود: بالای 80 درصد از سرقت‌های منازل در استان کشف شده است.

رئیس اداره مبارزه با سرقت استان زنجان عنوان کرد: حدالامکان خانواده‌ها از نگه داشتن زیورآلات و طلاجات در منازل خودداری کنند و منزل خود را حفاظ بندی کنند تا منزلشان دچار مشکل نشود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر