logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۷
[ شناسه خبر : ۱۴۸۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر نمایشگاه بانوی هنرمند خبرداد

آغاز به کار نمایشگاه بانوی هنرمند در زنجان/ اختصاص 40 غرفه صنایع دستی در نمایشگاه بانوی هنرمند

آغاز-به-کار-نمایشگاه-بانوی-هنرمند-در-زنجان-اختصاص-40-غرفه-صنایع-دستی-در-نمایشگاه-بانوی-هنرمند

دبیر نمایشگاه بانوی هنرمند گفت: از امروز نمایشگاه بانوی هنرمند به منظور ارائه صنایع دستی بانوان در زنجان آغاز به کار می کند.

زهرا رضایی امروز در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: نمایشگاه صنایع دستی بانوی هنرمند به منظور حمایت از اقتصاد مقاومتی و اشتغال خانگی زنان از امروز در زنجان آغاز به کار می کند.

وی با بیان اینکه افرادی در این نمایشگاه حضور دارند که در پایگاه های مقاومت بسیج آموزش های لازم را اخذ کرده اند، افزود: نمونه فعالیت های بانوان در این نمایشگاه ارائه شده است.

دبیر نمایشگاه بانوی هنرمند یادآور شد: این نمایشگاه امروز از ساعت 15 در زنجان آغاز به کار می کند و تا 19 بهمن ماه علاقه مندان می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

رضایی خاطرنشان کرد: 40 غرفه در این نمایشگاه پیش بینی شده است که محصولاتی نظیر مس،بافتنی، مینا کاری، کنده کاری روی مس و سبزیجات خشک ارائه شده است.

وی افزود: همچنین دست دوزهای چرمی،قلاب بافی، کار روی شیشه و زیور آلات سنتی در این نمایشگاه از سوی هنرمندان استان زنجان ارائه شده است.

این مسئول ادامه داد: این نمایشگاه در محل کارخانه کبریت زنجان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی دایر شده و از ساعت 16 تا 20 هر روزه آماده بازدید علاقه مندان است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر