logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۱
[ شناسه خبر : ۱۴۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده تیپ ۲۱۶ مستقل زرهی زنجان:

ارتش برای دفاع از مرز‌های کشور در آمادگی کاملی قرار دارد

ارتش-برای-دفاع-از-مرز‌های-کشور-در-آمادگی-کاملی-قرار-دارد

فرمانده تیپ ۲۱۶ مستقل زرهی زنجان با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران هر نوع تهدیدی را به شدت و قدرت جواب می دهد گفت: ارتش برای دفاع از مرز‌های کشور در آمادگی کاملی قرار دارد.

به گزارش موج رسا; امیر علی مظهری امروز در مراسم رژه نیرو های مسلح استان زنجان اظهار کرد: دو ماه  از انقلاب اسلامی ایران گذشته بود که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی 29 فروردین ماه را به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری کردند.

وی با اشاره به اینکه بدنه اصلی ارتش و تعدادی از فرماندهان ارتش در دوران انقلاب با مردم بودند، تصریح کرد: عده ای از فرماندهان ارتش در دوران انقلاب به مردم پیوستند و نفرت خود را از رژیم طاغوت نشان داده اند.

فرمانده تیپ ۲۱۶ مستقل زرهی زنجان خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران انقلاب اسلامی دو هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

امیر مظهری با بیان اینکه با شروع جنگ تحمیلی ارتش جمهور اسلامی ایران دوشا دوش سایر نیروهای مسلح در مقابل دشمنان جمهوری اسلامی ایران ایستادگی کردند، تاکید کرد: 48 هزار شهید،162 هزار جانباز و ایثارگر و 7 هزار آزاده از افتخارات ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه ارتش بعد از جنگ تحمیلی به ساماندهی نیروهای مسلح خود پرداخته است، گفت:  ارتش جمهوری اسلامی ایران روز به روز بر قدرت خود در زمینه های رزمی دفاعی افزوده است.

فرمانده تیپ ۲۱۶ مستقل زرهی زنجان با بیان اینکه امروزه ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح در زمینه تولید به هیچ کشوری وابسته نیست، اظهار داشت: همه این توان و قدرت ها دفاعی مدیون تلاش های شبانه روزی نیروهای مسلح است.

امیر مظهری با اشاره به اینکه امروزه کشور هایی که توان دفاعی ندارند محلی برای استکبار جهانی شده است، تصریح کرد: با همدلی، همراهی،هماهنگی و قدرت نیرو های مسلح و پشتوانه قوی مردم امروزه انقلاب اسلامی ایران مستحکم تر و استوار تر از گذشته در جای خود ایستاده است.

فرمانده تیپ ۲۱۶ مستقل زرهی زنجان با بیان اینکه امروزه سربازان جان برکف با تمام قدرت و تا آخرین قطره خون در مقابل استکبار جهانی و همپیمانان آنها ایستادگی می کند، خاطرنشان کرد: هر نوع تهدیدی را به شدت و قدرت جواب می دهد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر