logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۹
[ شناسه خبر : ۱۴۷۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
استاندار زنجان در نشست خبری:

بهره برداری و افتتاح ۱۷۵۱ پروژه همزمان با دهه فجر در استان زنجان/ مدیر آب و فاضلاب روستایی هیچ پستی در زنجان ندارد/ پرونده شهردار در مرحله تحقیق و بررسی است

بهره-برداری-و-افتتاح-۱۷۵۱-پروژه-همزمان-با-دهه-فجر-در-استان-زنجان-مدیر-آب-و-فاضلاب-روستایی-هیچ-پستی-در-زنجان-ندارد-پرونده-شهردار-در-مرحله-تحقیق-و-بررسی-است

استاندار زنجان گفت: در دهه فجر انقلاب اسلامی یک هزار و 751 پروژه با 7 هزار و 614 میلیارد تومان حجم سرمایه گذاری در استان به بهره برداری رسیده و یا افتتاح می شود.

به گزارش موج رسا; فتح الله حقیقی امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: از سال گذشته در هفت بند تصمیمات اتخاذ و هرکدام که محقق شده است، اطلاع رسانی شده است.

وی با بیان اینکه چابک سازی مدیریت از برنامه های من در استان زنجان بود، افزود: اعلام 5 نقشه راه توسط دستگاه های اجرایی و سکونت مدیران در استان از دیگر سیاست های من در زنجان بود.

این مقام مسئول با اشاره به تشکیل کمیته اجتماعی در استان زنجان و رصد فعالیت های مدیران،خاطرنشان کرد: کمیته رصد اشتغال نیز در استان راه اندازی و برای بومی سازی مشاغل اقدامات لازم انجام شد.

*حضور بدون شعار استاندار زنجان در بین مردم

استاندار زنجان ادامه داد: حضور بدون شعار در بین مردم از دیگر اهداف من در زنجان بود که به همین دلیل به همه شهرستان ها و روستاهای استان سرکشی شد.

حقیقی با بیان اینکه جلسات محوری استان به صورت میدانی در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شد، افزود: در 10 ماهه سال جاری 11 جلسه در قالب گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در استان زنجان برگزار شد.

وی با اشاره به تعیین تکلیف پروژه های بر راه مانده زنجان،افزود: در زمینه تعیین تکلیف پسماند به زودی رای لازم صادر می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه در زمینه باغ شهرها نیز تصمیمات جدی اخذ و به جاهای خوبی رسیده ایم، خاطرنشان کرد: پروژه سبزه میدان نیز امروز فعال بوده و توسعه بیمارستان ولیعصر نیز محقق شد.

استاندار زنجان با اشاره به معرفی زنجان به عنوان شهر جهانی ملیله، گفت: با اقدامات انجام شده در هفته گذشته، زنجان به عنوان شهر جهانی ملیله از سوی شورای صنایع دستی اعلام شد.

* 13300 مسکن در زنجان احداث می شود

حقیقی ادامه داد: 13 هزار و 300 واحد مسکن در قالب طرح ملی اقدام مسکن در زنجان احداث می شود که 2 هزار میلیارد تومان آورده دولت،یک هزار میلیارد تومان تسهیلات و دو هزار میلیارد تومان نیز آورده مردم خواهد بود.

وی یادآور شد: 120 میلیارد تومان تسهیلات در قالب ستاد تسهیل در استان زنجان ارائه شده است که زنجان رتبه پنجم را در این زمینه داراست.

این مقام مسئول با بیان اینکه در سال گذشته یک هزار و 553 پروژه هدفگذاری شد،افزود: امسال با افزایش 63 درصدی این تعداد به 2 هزار و 734 پروژه رسید.

استاندار زنجان با اشاره اینکه در دهه فجر انقلاب اسلامی یک هزار و 751 پروژه با 7 هزار و 614 میلیارد تومان حجم سرمایه گذاری در استان به بهره برداری رسیده و یا افتتاح می شود، افزود: 3 هزار و 450 میلیارد تومان با حجم اشتغال 4 هزار و 303 نفر پروژه در استان افتتاح می شود.

حقیقی با بیان اینکه در حوزه صنعت افتتاح واحدهای تولیدی، رفع مشکل واحدهای تولیدی مشکل دار و برگرداندن واحدهای تولیدی به چرخه تولید و ایجاد ظرفیت جدید مورد توجه قرار گرفت ،افزود: هفت پروژه بزرگ افتتاح می شود که تا کنون دو پروژه به بهره برداری رسیده است.

*مشکلات دو واحد تولیدی زنجان حل شد

وی گفت: دو واحد تولیدی نخ تایر و ترانسفو از واحدهای تولیدی مشکل دار استان زنجان بودند که با اقدامات انجام شده مشکلات این دو واحد حل شد.

این مقام مسئول یادآور شد: 11 واحد تولیدی استان زنجان از جمله چینی هیس، ابهر بافت، ماد بافت و روغن نباتی جهان تعطیل شده بودند که با اقدامات انجام شده به چرخه تولید بازگشتند.

استاندار زنجان بیان داشت: از دهه فجر سال گذشته تا کنون 216 هزار میلیارد تومان تسهیلات به روستاییان استان زنجان ارائه شده است.

حقیقی درآمد عمومی استان را در سال گذشته 9 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این مبلغ در سال جاری به 12 هزار و 200 میلیارد تومان رسیده است.

وی در خصوص سفر رئیس جمهور نیز به استان زنجان گفت: تا سه هفته آینده زمان این سفر مشخص می شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه مدیر آب و فاضلاب روستایی زنجان هیچ پستی در زنجان ندارد، افزود: همه آحاد جامعه از مدیر و افراد عادی در مقابل قانون دارای شرایط مساوی هستندو هر کس تخلف کرده باشد، قانون برخورد می کند.

حقیقی ادامه داد: اتهامات شهردار و یکی از اعضای شورای شهر مسیر قانونی را طی می کند و پرونده در مرحله تحقیق و بررسی است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر