logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۶
[ شناسه خبر : ۱۴۷۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول انجمن اسلامی دانش‌آموزی استان زنجان خبر داد

برگزاری بزرگترین رویداد انقلابی دانش‌آموزان زنجان در دهه فجر

برگزاری-بزرگترین-رویداد-انقلابی-دانش‌آموزان-زنجان-در-دهه-فجر

مسئول انجمن اسلامی دانش‌آموزی استان زنجان با اشاره به برگزاری نمایشگاه های مدرسه انقلاب از برگزاری بزرگترین رویداد انقلابی دانش آموزان زنجان در دهه فجر خبر داد.

محمدرضاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برنامه های انجمن اسلامی دانش آموزی استان زنجان در دهه فجر، اظهار کرد: انجمن اسلامی دانش‌آموزی استان زنجان دو برنامه محوری برگزاری نمایشگاه های مدرسه انقلاب و اعزام مبلغین به مدارس برای پاسخ دادان به شبهات دانش آموزان در خصوص انقلاب اسلامی را در برنامه دارد.

وی با اشاره به برگزاری هرساله نمایشگاه های مدرسه انقلاب در مدارس توسط دفاتر انجمن اسلامی در مدارس، ابراز کرد: هر نمایشگاه از 14 غرفه تشکیل می شود که این غرفه ها بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب تشکیل شده است.

مسئول انجمن اسلامی دانش آموزی استان زنجان با بیان اینکه عنصر اصلی نمایشگاه های مدرسه انقلاب روایتگری دانش‌آموزان است، تصریح کرد: این نمایشگاه ها دانش‌آموز محور است و خود دانش‌آموزان بعد از تحقیق و پژوهش درباره انقلاب این نمایشگاه ها را برپا می کنند.

وی با یادآوری برگزاری 100 مدرسه انقلاب در سال گذشته توسط دفاتر انجمن اسلامی دانش‌آموزی در مدارس استان، عنوان کرد: امسال 110 مدرسه انقلاب در دبیرستان های دوره دوم استان زنجان برگزار می‌شود.

رضاخانی با اشاره به تعداد مبلغین حاضر در مدارس استان برای پاسخ گویی به شبهات دانش آموزان در خصوص انقلاب اسلامی، افزود: 23 مبلغ به مدارس استان برای پاسخ گویی به شبهات دانش آموزان در خصوص انقلاب اسلامی اعزام می‌شود.

وی با بیان اینکه سوالات و شبهات دانش‌آموزان در خصوص انقلاب اسلامی احصا شده است، ادامه داد: محتوای مورد نیاز مبلغین تهیه و در اختیار آنها قرار گرفته است.

مسئول انجمن اسلامی دانش‌آموزی استان زنجان، برگزاری برنامه فکرانه انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه های انجمن اسلامی دانش‌آموزی استان زنجان در دهه فجر خواند و اعلام کرد: این برنامه در موضوعات سیاسی، فرهنگی و اقتصادی با دعوت از کارشناسان به صورت پرسش و پاسخ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی ازبرنامه های مهم انجمن اسلامی دانش‌آموزی، آماده سازی دانش‌آموزان برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن است، بیان کرد: دانش‌آموزان در طول مسیر راهپیمایی نمایشگاه و غرفه های دانش آموزی برپا خواهد کرد.

رضا خانی اهداف نمایشگاه های مدرسه انقلاب را تقویت روحیه انقلابی و انگیزه دانش‌آموزان نسبت به پیگیری آرمان های ملی، جهانی، تمدنی انقلاب اسلامی، تقویت بینش دانش آموزان نسبت به هویت اسلامی و تقویت ایمان آنها به مبانی اسلام و انقلاب، بستر سازی جهت خوانش و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برای دانش‌آموزان، تحقق دو ماموریت تشکیلات یعنی نیروسازی و جریان سازی در سطح مدارس، هم افزایی و همکاری صمیمی بین تشکل های دانش‌آموزی اعلام کرد.

مسئول انجمن اسلامی دانش آموزی استان زنجان با بیان اینکه غرفه "صف به صف قاصم ها پی خونخواهی تو" غرفه ویژه امسال است خاطر نشان کرد: این غرفه مختص شهید سپهبد قاسم سلیمانی است.

وی با اشاره به 40 ساله شدن انجمن های اسلامی ابراز کرد: غرفه نسل آفتاب به دلیل 40 ساله شدن انجمن اسلامی دانش‌آموزی برپا می‌شود که در این غرفه رویش ها و دستاورد های جنبش دانش آموزی از آغاز انقلاب تا تاکنون، بازخوانی بیانات مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) پیرامون انجمن اسلامی دانش‌آموزی، معرفی شهدای دانش آموز و زنان مجاهاد و مبارز فعال در انجمن اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر