logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۳
[ شناسه خبر : ۱۴۷۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبرداد

تشکیل 5367 پرونده تعزیراتی در استان زنجان

تشکیل-5367-پرونده-تعزیراتی-در-استان-زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از تشکیل 5هزار و 367 پرونده تعزیراتی در استان زنجان گفت: این پرونده‌ها با افزایش نظارتها تشکیل شده است.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با تاکید بر افزایش نظارتها تا پایان فروردین ماه سال آینده اظهار کرد: نیروهای نظارتهای به صورت مستمر بازار را رصد می‌کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلفات تشکیل پرونده شده و برابر قانون برخورد می‌شود.

وی با اشاره به میزان پرونده‌های تشکیل شده در 10 ماهه نخست امسال افزود: امسال تعداد 5 هزار و 367 پرونده به شعب این اداره کل تعزیرات وارد و در این مدت تعداد 5 هزار و 451 پرونده مورد رسیدگی و صدور حکم قرار گرفته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان به افزایش 30 درصدی ورودی پرونده‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته تصریح کرد: بر اساس احکام صادره، متخلفان به پرداخت جزای نقدی بالغ بر 389 میلیارد ریال محکوم شدند.

وی با بیان اینکه میزان جریمه متخلفان نیز نسبت به سال گذشته افزایش یافته است عنوان کرد: میزان جرائم متخلفات نیز 55 درصد افزایش یافته است.

ممیزی از اجرای طرح نظارتی نوروز 98 در ایام پایانی سال برای مقابله با متخلفان اقتصادی خبرداد و تصریح کرد: این طرح هر روز توسط ناظران در سطح استان انجام و از شهروندان نیزانتظار می‌رود در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکایت و گزارشات خود را از طریق شماره تلفن 124 اعلام کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: صورت مشاهده هرگونه تخلف برای متخلف یا متخلفین پرونده تعزیراتی تشکیل و بدون هیچ اغماضی با آنها برخورد می‌شود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر