logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۰
[ شناسه خبر : ۱۴۷۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرشرکت فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان خبرداد

اختصاص سهمیه بنزین به مسافربرهای روستایی در استان زنجان

اختصاص-سهمیه-بنزین-به-مسافربرهای-روستایی-در-استان-زنجان

مدیرشرکت فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان از اختصاص سهمیه بنزین به مسافربرهای روستایی در استان زنجان خبرداد و گفت: سهمیه سوخت مسافربران روستاهایی که حمل و نقل عمومی ندارند با ثبت نام در سامانه سپند افزایش می‌یابد.

حمداله حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد اختصاص سهمیه بنزین برای مسافر بر‌های شخصی روستاهایی که خودروهای عمومی ندارند اظهار کرد: این خودروها باید در سامانه‌ سپند که توسط سازمان صنعت و معدن ایجاد شده ثبت نام کنند تا برای آنها سهمیه بنزین تعلق بگیرد.

وی تصریح کرد: این سوخت به عنوان کمک خرجی برای آنها لحاظ شده و اگر در این سامانه ثبت نام کنند قطعا سهمیه سوخت آنها اصلاح خواهد شد.

مدیرشرکت فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان در ادامه با اشاره به اینکه برای روستاهایی که گازرسانی شده سهمیه نفت سفید آنها توسط شرکت گاز غیرفعال می‌شود افزود: بعد از نصب المک‌ها روستانشینان تا 4 ماه فرصت دارند انشعاب خود را از شرکت گاز بگیرند.

وی عنوان کرد: اگر در این مدت انشعاب خود را نگیرند سهمیه نفت سفید آنها غیرفعال و باطل می‌شود.

مدیرشرکت فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان افزود: اهالی روستاهای نزدیک شهر‌ها به صورت ییلاق و قشلاقی زندگی می‌کنند و در مدت 4 ماه زمان تعیین شده توسط شرکت گاز برای دریافت انشعاب خود مراجعه نمی‌کنند و بعد از 4 ماه سهمیه نفت سفید آنها باطل می‌شود.

وی ابراز کرد: برخی از روستاییان نیز به دلیل نداشتن توان مالی نمی‌توانند گازکشی منزل خود را انجام دهند و برخی‌ها نیز به دلیل اینکه منزلشان کاهگلی و تخریبی بوده توسط سازمان نظام مهندسی لوله کشی گاز آنها تایید نمی‌شود و بنابراین شرکت گاز هم نمی‌تواند برای آنها کنتور گاز اختصاص دهد.

حبیبی افزود: اکثر این افراد به شرکت فرآورده‌های نفتی مراجعه می‌کنند تا سهمیه نفت سفید خود را دریافت کنند در حالی که توسط شرکت گاز سهیمه آنها باطل شده و ما نمی‌توانیم برای آنها سهمیه‌ای ارائه دهیم.

وی افزود: در چنین مواردی با تایید شرکت گاز مبنی بر بهره‌مند نبودن از گاز طبیعی نفت سفید برای آنها قطعا اختصاص می‌یابد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر