logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۴۷۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
در جلسه شورای اسلامی شهر زنجان عنوان شد؛

محقق شدن عدالت در تعرفه عوارض مناطق شهرداری زنجان

محقق-شدن-عدالت-در-تعرفه-عوارض-مناطق-شهرداری-زنجان-

عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: عدالت در تعرفه عوارض در مناطق شهرداری زنجان حل شده و باید اطلاع رسانی لازم انجام شود.

به گزارش موج رسا; عباس راشاد امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان،اظهار داشت: عدالت در تعرفه عوارض پس از برگزاری جلسات متعدد از سوی اعضا و با تصمیم گیری مناسب محقق شده است.

وی با بیان اینکه عدالت در تعرفه عوارض در مناطق شهرداری دیده می شود، ادامه داد: ضروری است اطلاع رسانی مناسب به مردم در این زمینه انجام شود.

این عضو شورا خاطرنشان کرد: بودجه شهرداری زنجان نیز از 406 میلیارد تومان به 545 میلیارد تومان در سال آینده افزایش می یابد.

"غلامحسن احمدی"سرپرست شهرداری زنجان در ادامه این جلسه،اظهار داشت: حق سنوات حق همکاران شهرداری به دلیل ثابت نبودن اعتبارات شهرداری،به صورت قسطی پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه در صورت تامین شرایط مالی مناسب،حق سنوات افراد در سه قسط پرداخت می شود، افزود: در حال حاضر نمی توان کاری در این زمینه انجام داد.

این مسئول برضرورت پیش بینی این موضوع در بودجه آینده شهرداری تاکید کرد و گفت: در صورت پیش بینی ردیف در بودجه امکان پرداخت به صورت یکجا وجود دارد.

سرپرست شهرداری با اشاره به آغاز پروژه افق در زنجان، گفت: زمین مورد نظر این پروژه به پیمانکار و سرمایه گذار بخش خصوصی تحویل داده شده است.

احمدی با بیان اینکه قرار بود این پروژه محلی برای مرکز معاینه شهری زنجان باشد و تجهیزات مورد نظر نیز تامین شده بود، افزود: با تغییر موقعیت پروژه، تجهیزات آن به جای دیگری انتقال یافته است.

احمدی خاطرنشان کرد: به دلیل عدم تصمیم گیری مناسب برای این پروژه،تجهیزات آن در جای مناسب نصب نشد.

وی در خصوص برف روبی معابر نیز گفت: تلاش همکاران مجموعه شهرداری برف روبی به موقع است و نیروی مازادی در این زمینه وجود ندارد.

 

*گلایه های همکاران شهرداری از پرداخت قسطی حق سنوات

مرادخانی عضو شورای اسلامی شهر زنجان نیز با اشاره به گلایه های همکاران شهرداری از پرداخت قسطی حق سنوات، گفت: حق سنوات و بازنشستگی مجموعه شهرداری از سوی سازمان ها، شهرداری ها و مناطق به صورت قسطی پرداخت می شود که خوش آیند نیست.

وی با بیان اینکه با توجه به وجود تورم نباید حق سنوات نیز به صورت قسطی پرداخت شود، افزود: پرداخت قسطی حق سنوات ظلم و اجحاف در حق این مجموعه است.

این عضو شورا با اشاره به واگذاری زمین واقع در میدان بسیج به سرمایه گذار ،ادامه داد: تجهیزات مرکز معاینه شهر زنجان به شهرک خودرو انتقال یافته است و به دلیل قرار نگرفتن در وضعیت مطلوب، امکان خرابی آن وجود دارد که باید در این زمینه تدبیری اندیشیده شود.

 

*کندی برف روبی در خیابان های فرعی زنجان

احمد نصیری عضو شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه این جلسه با اشاره به بارندگی های اخیر در زنجان و تقدیر از  کارگران حوزه خدمات شهرداری زنجان، اظهار داشت: این افراد در برف روبی خیابان های شهر زنجان  تلاش کردند،اما در برخی از این خیابان های فرعی برف روبی به کندی انجام شد.

وی با اشاره به ایجاد چاله های بزرگ در سطح شهر به دلیل افزایش بارندگی ها،گفت: با توجه به قرار گرفتن در فصل زمستان و فراهم نبودن شرایط آسفالت ریزی، ضروری است چاله های ایجاد شده پر شود تا هزینه های هنگفتی به دلیل آسیب به خودرو به افراد تحمیل نشود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر