logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۴۷۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان خبرداد

حضور همسر شهید تهرانی مقدم در همایش از انقلاب تا ظهور در زنجان/ فعالیت 16 تشکل مردم نهاد در حوزه دفاع مقدس زنجان

حضور-همسر-شهید-تهرانی-مقدم-در-همایش-از-انقلاب-تا-ظهور-در-زنجان-فعالیت-16-تشکل-مردم-نهاد-در-حوزه-دفاع-مقدس-زنجان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان گفت: همسر شهید تهرانی مقدم در همایش از انقلاب تا ظهور در زنجان شرکت می کند.

قاسم محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت:همایش از "انقلاب تا ظهور"  به همت تشکل مردم نهاد "گل‌های بهشتی"  و با حمایت اداره کل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان زنجان برگزار می ‌شود.

وی افزود: این برنامه از سری برنامه‌های شهید شناسی و آشنایی با دفاع مقدس است به منظور آشنایی کودکان و خانواده‌های آنها با شخصیت شامخ شهیدان کشور برگزار می‌ شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: تشکل گلهای بهشتی  تشکلی خودجوش در حوزه تربیت دینی کودکان است که گروههای هدف آن  کودکان 7تا 14سال است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه همایش از انقلاب تا ظهور  17بهمن ماه در فرهنگسرای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد،افزود: مهمان ویژه این همایش همسر شهید تهرانی مقدم است.

محمدی با اشاره به تقدیر از سه تشکل مردم نهاد برتر و فعالان فضای مجازی در حوزه دفاع مقدس،افزود: سه تشکل مردم نهاد برتر در حوزه دفاع مقدس همزمان با ایام دهه فجر در استان تقدیر می ‌شوند.

وی بیان داشت: اداره کل حفظ آثار و نشر  ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان طی برنامه‌ای که در 21بهمن ماه در سالن همایشهای اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار می شود،از سه تشکل مردم نهاد برتر فعال در حوزه دفاع مقدس تقدیر خواهد کرد.

این مسئول تصریح کرد: این برنامه که به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان زنجان  و با همکاری سازمان ورزش و جوانان استان و تشکل آوای جوانان بهشت برگزار میشود،از سه تشکل مردم نهاد برتر در حوزه دفاع مقدس در استان تقدیر و از دو تشکل دیگر قدردانی می‌ شود.

وی گفت:همه تشکلهای مردم نهاد فعال در حوزه دفاع مقدس آثار خود در این حوزه در بخش‌های مختلف اعم از موسیقی، سرود، فیلم، کلیپ ،مدیحه سرایی، فضاهای مجازی، نقاشی، خوشنویسی، نرم‌افزارهای رسانه‌ای،طراحی اپلیکیشن، چاپ کتاب به دبیرخانه ارسال کرده اند.

این مسئول افزود: در حال حاضر بالغ بر 16تشکل مردم نهاد فعال در حوزه دفاع مقدس در استان زنجان شناسایی شده‌اند  که برخی از این تشکل‌ها دارای گواهی ثبت و برخی نیز فاقد این گواهی هستند.

محمدی بیان داشت: مراسم تقدیر از  تشکلهای مردم نهاد برتر استان در حوزه دفاع مقدس، عصر روز  21 بهمن ماه ساعت 15الی 17 در سالن همایشهای سازمان تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد و طی این مراسم نیز یاد و نام سردار سلیمانی زینت بخش این برنامه خواهد بود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر