logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۴۷۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
از 15 بهمن ماه انجام می شود؛

اکران 5 فیلم کودک و نوجوان جشنواره بین المللی فجر در زنجان/ اکران رایگان فیلم های فجر برای دانش آموزان

اکران-5-فیلم-کودک-و-نوجوان-جشنواره-بین-المللی-فجر-در-زنجان-اکران-رایگان-فیلم-های-فجر-برای-دانش-آموزان

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: 5 فیلم حوزه کودک و نوجوان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در استان زنجان اکران می شود.

محمود علیمحمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: طی سیاست گذاری دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم فجر، قرار بود،فیلم های این جشنواره تنها در یک سینمای زنجان اکران شود.

وی با بیان اینکه با پیگیری های استان زنجان فیلم های این جشنواره در دو سینمای بهمن و روشا در زنجان اکران می شود،افزود: برای پنجمین بار فیلم های این جشنواره در زنجان اکران می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در مجموع 21 فیلم در این دو سینما اکران می شود اما هنوز اسامی فیلم ها به استان اعلام نشده است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اکران 5 فیلم کودک و نوجوان جشنواره بین المللی فجر در زنجان،گفت: این فیلم ها در سینما روشا از ساعت 10:30 تا 12 اکران می شود که تماشای آن برای دانش آموزان به صورت رایگان است.

علیمحمدی با اشاره به اکران فیلم "تورنادو" به کارگردانی و تهیه کنندگی سید جواد هاشمی در زنجان، بیان داشت: فیلم "قطار آن شب" نیز به کارگردانی حمید رضا قطبی در زنجان اکران می شود.

وی گفت: "منطقه پرواز ممنوع" به کارگردانی امیرداسارگر و " 23نفر" به کارگردانی مهدی جعفری از دیگر فیلم های این جشنواره در زنجان است.

این مسئول بیان داشت: همچنین فیلم سینمایی "کاتی و ستاره" نیز به کارگردانی رضا مجلسی برای دانش آموزان زنجانی در سینما روشا اکران می شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: این فیلم ها در روزهای 115 و 16 و 19،20 و 21 بهمن ماه سال جاری در زنجان اکران می شود.

علیمحمدی خاطرنشان کرد: مدارسی برای تماشای فیلم های این جشنواره تمایل دارند می توانند از طریق معاونت پرورش آموزش و پرورش استان اقدام کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر