logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۳
[ شناسه خبر : ۱۴۶۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

دشمن می خواهد عظمت انقلاب اسلامی را کم اهمیت جلوه دهد

دشمن-می-خواهد-عظمت-انقلاب-اسلامی-را-کم-اهمیت-جلوه-دهد

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: دشمن می خواهد عظمت راه طی شده انقلاب اسلامی را کم اهمیت جلوه کند.

به گزارش موج رسا; سرهنگ ابوالفضل طهماسبی امروز در مراسم اختتامیه بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در زنجان، اظهار داشت: رویداد تولید محتوای دیجیتال جوانان را پای کار آورده تا بتوان از این فضا برای مقابله با توطئه های دشمنان استفاده کرد.

وی با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: از دیدگاه مقام معظم رهبری دشمن می خواهد عظمت راه طی شده انقلاب اسلامی را کم اهمیت جلوه دهد.

این مسئول خاطرنشان کرد: نسبت به گذشته کارهای خوبی انجام شده است و باید در فضای مجازی بیشتر به این موضوع پرداخته شود.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: سیاه نمایی از توطئه های دشمنان بوده و دشمن می خواهد ایران از رفتن به قله های افتخار باز بماند.

طهماسبی با بیان اینکه بیشترین انتظار مقام معظم رهبری از جوانان است، ادامه داد: در هر جا که هستید به ادامه راه انقلاب کمک کنید.

وی برضرورت توجه به نقش ولی فقیه در ادامه راه انقلاب اسلامی، افزود: طوفان ها و توطئه های دشمنان همواره وجود داشته و باید در تولید محتوا به این امر توجه شود.

این مسئول تصریح کرد: از دیدگاه مقام معظم رهبری افق آینده نظام اسلامی روشن است و باید جوانان پای کار آمده و کارهای بر زمین مانده را انجام دهند.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با  بیان اینکه انقلاب اسلامی ادامه راه عاشورا بوده و باید در مقابل هرگونه ظلمی ایستادگی کند، ادامه داد: دعوای حق و باطل تمام شدنی نیست و باید جوانان در جهاد کبیر دست به اقدام زده و کمک کار باشند.

طهماسبی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  700 پروژه عمرانی را از سال 92 تا کنون در استان انجام داده است و بسیج و سپاه در اجرای طرح ها به کمک دولت آمده و برنامه های خوبی اجرایی شده است.

وی با اشاره به هدف در حمله به نهادهای انقلابی خاطرنشان کرد: دشمن تلاش دارد فعالیت های 40 ساله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پایمال کند.

این مسئول افزود: جوانان پرشور و انقلابی راه انقلاب اسلامی را ادامه داده و در فضای مجازی نیز باید هوشیارانه وارد شوند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر