logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۴۶۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

اقدام موشکی سپاه لرزه بر اندام دشمنان انداخته است

اقدام-موشکی-سپاه-لرزه-بر-اندام-دشمنان-انداخته-است

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها از فعالیت سپاه قدس به لرزه درآمدند گفت: اقدام موشکی سپاه لرزه بر اندام دشمنان اسلام انداخته است.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اینکه شهید والامقام سردار سپهبد قاسم سلیمانی نیروی بدون مرز جمهوری اسلامی ایران بودند اظهار کرد: نیروهای سپاه قدس نیروهای بدون مرز هستند و در قدم اول از کرامت انسانی حمایت می‌کنند در حالی که مرز جغرافیایی،فرهنگی، سیاسی و غیره برای آنان وجود ندارد چرا که حفظ کرامت همه انسان‌ها در دین اسلام سفارش شده است.

وی با تاکید براینکه دشمنان اسلام بعد از اقدام سپاه به وحشت افتادند افزود: رژیم جعلی صهیونیست از فعالیت سپاه قدس به لرزه درآمدند و اکنون به گوشه‌ای از نیروی سپاه پاسداران پی‌بردند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه یکی از مزایای این اقدام بزرگ سپاه خروج آمریکا از منطقه است افزود: این امر در حال تحقق یافتن است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه به علت برودت هوا مصرف گاز افزایش یافته است افزود: الگوی مصرف گاز باید مراعات شود؛ چرا که استفاده بیش از حد اسراف است و انتظار می‌رود در همه بخش‌ها الگوی مصرف رعایت شود تا مشکلی در تامین گاز ایجاد نشود.

خاتمی با اشاره به اینکه زندگی حضرت صدیقه کبرا سلام‌الله علیها الگوی برجسته و شاخصی برای زنان و مردان در همه تاریخ بوده است افزود: عمر کوتاه اما پربرکت حضرت زهرا(س) الگو و سبک زندگی برای همه انسان‌ها است و مردم ما با ارادت به پیامبر اکرم(ص) و ائمه به ایام فاطمیه اول و دوم احترام گذاشته و مراسم عزاداری برگزار می‌کنند و شناخت از  اهداف اقدامات این بانوی بزرگوار سبب هدایت می‌شود.

وی حفظ اسلام و پاسداری از مکتب امامت و ولایت از دلایل مهم شهادت حضرت فاطمه(س) دانست و ادامه داد: فاطمه زهرا(س) برای اینکه صدای اعتراض خود را برساند در مسجدالنبی و نیز در جمع زنان انصار و مهاجر سخنرانی کردند.

امام جمعه زنجان در ادامه به موضوع مهم فرهنگ در جامعه اشاره و به اقتدار فرهنگی تاکید و گفت: اقتدار فرهنگی زمینه‌ساز تعالی است و جامعه اسلامی باید قوی و غنی باشد تا توزیع عدالت شیرین باشد؛ چرا که توزیع فقر در جامعه اسلامی پسندیده نیست. 

وی خود باوری را یم مقوله مهم عنوان کرد و افزود: با خودباوری در برابر همه مشکلات می‌تواند ایستاد همانگونه که اگر خودباری نداشتیم نمی‌توانستیم به دانش روز تولید موشک‌ برسیم و از کشورمان دفاع کنیم.

خاتمی اقتدار عمومی را مسئله مهمی عنوان کرد و گفت: اقتدار عمومی شامل اقتدار درونی، سیاسی، اقتصادی و غیره بوده که در راستای خودباوری اتفاق می‌افتد.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر