logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۴۶۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول امور سینمایی استان زنجان:

برنامه اکران جشنواره فیلم فجر به زودی اعلام می‌شود

-برنامه-اکران-جشنواره-فیلم-فجر-به-زودی-اعلام-می‌شود

مسئول امور سینمایی استان زنجان گفت: برنامه اکران فیلم های جشنواره بین المللی فجر به زودی در زنجان اعلام می شود.

میثم زنجانی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: برای اکران فیلم های جشنواره بین المللی فجر درخواست های استان زنجان ارسال شده است.

وی با بیان اینکه قرار است در دو سینما فیلم های این جشنواره اکران شود، خاطرنشان کرد: هنوز برنامه ای در این زمینه با وجود پیگیری های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام نشده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: استان زنجان در سال 92 با اکران فیلم های جشنواره فجر در سینما بهمن زنجان به جایگاه پنجم دست یافت و در سال گذشته نیز دو سینما میزبان فیلم های این جشنواره بود.

مسئول امور سینمایی استان زنجان با اشاره به استقبال مردم زنجان از فیلم های سینمایی ماه گذشته سینما بهمن، خاطرنشان کرد: 25 هزار مخاطب از فیلم های سینمایی آذر ماه استقبال کردند.

زنجانی بیان داشت: فیلم های "بنیامین" و "پرواز ممنوع" در سینما بهمن زنجان در ماه گذشته اکران شد که با استقبال خوبی مواجه شد.

وی با بیان اینکه فیلم های کودک و نوجوان در زنجان طرفداران خوبی دارد، بیان داشت: پیش بینی می شود با اکران دوباره فیلم های جشنواره فجر در زنجان، این فیلم ها با استقبال مطلوبی مواجه شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر فیلم های " 23نفر" به کارگردانی مهدی جعفری که به روایت رزمندگان نوجوان ایرانی در جنگ ایران و عراق می پردازد و "جهان با من برقص"  به کارگردانی سروش صحت در زنجان در حال اکران است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر