logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۳
[ شناسه خبر : ۱۴۶۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

کاهش زمان صدور مجوز ایجاد مجتمع‌های خدماتی و رفاهی

کاهش-زمان-صدور-مجوز-ایجاد-مجتمع‌های-خدماتی-و-رفاهی

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: با پیگیری‌های این اداره کل و با هدف رونق و تسهیل فضای کسب و کار مکاتبات زائد در صدور مجوز ایجاد این مجتمع‎ها از فرایندهای جاری حذف شد.  

به گزارش موج رسا; امیر ارجمند، در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به این که پس از صدور موافقت اصولی سرمایه‌گذاران باید نسبت به اخذ تائیدیه استعلام موافقت سایر دستگاه‌ها اقدام می‌کردند، با پیگیری انجام شده این مرحله (11 استعلام) حذف شد.

او در توضیح بیشتر این موضوع گفت: از این پس در صورت پاسخ مثبت اداره کل حمل و نقل پایانه‌ها برای ایجاد تاسیسات اقامتی و پذیرایی در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و همچنین در صورت داشتن اعتبار زمانی، نیاز به معرفی مجدد برای اخذ استعلام نخواهد بود.   

امیر ارجمند سرپرست اداره کل میراث فرهنگی زنجان ادامه داد: سایر استعلام‌های معتبر اخذ شده در فرایند صدور موافقت اصولی و مجوز ایجاد نیز مشمول این حذف فرایند خواهند بود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای افزایش و تسهیل سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری افزود: سرمایه گذاران می‌توانند در صورت تمایل و بدون مراجعه به ادارات میراث فرهنگی با نام نویسی در سامانه https://my.ichto.ir/ نسبت به ارائه درخواست خود اقدام نمایند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر