logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۴۶۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

گسترش آموزش کمک های اولیه هلال احمر زنجان با ورود 23 مربی جدید

گسترش-آموزش-کمک-های-اولیه-هلال-احمر-زنجان-با-ورود-23-مربی-جدید-

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:  توسعه آموزش کمک های اولیه در استان یکی از اهداف مهم آموزش فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر است که با ورود 23 مربی جدید به این مجموعه این مهم به نحو مطلوبی محقق می شود.

به گزارش موج رسا; شهرام میرزایی در جلسه توجیهی و آموزش تکنیک های تدریس مربیان جدید الورود هلال احمر ضمن تبریک کسب نمره قبولی افزود: آموزش ها و سطح علمی مربیان در زمینه آموزش های کمک های اولیه و آمادگی مخاطرات ارتقا یافته، اطلاعات و آموزش های آنها بروز رسانی شود.

وی تاکید کرد: بهره مندی از تجربیات مربیان مجرب و پیشکسوت جمعیت هلال احمر استان زنجان از وظایف مربیان جدید به شمار می رود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مربیان جدید هلال احمر در کنار ارائه آموزش های مورد نیاز به هموطنان در این استان نسبت به جذب علاقمندان در حوزه امداد به عنوان امدادگر تلاش کنند.

میرزایی اظهارداشت: از خروجی هر دوره آموزشی حداقل پنج امدادگر به جمعیت هلال احمر استان زنجان معرفی شود.

وی یادآوری کرد: هدف از تربیت مربیان جدید به منظور تامین کمبود مربیان مربوطه  با توجه به نیاز جمعیت هلال احمر استان زنجان و فراگیر بودن آموزش کمک های اولیه است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: توسعه آموزش کمک های اولیه در استان زنجان به عنوان یکی از اهداف مهم آموزش فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر است که با افزایش تعداد مربیان این مهم به نحو مطلوبی محقق می شود.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز در ادامه این جلسه ضمن تبریک کسب نمره قبولی در آزمون مربیان رشته های غیر مرتبط افزود: مربیان باید پنج دوره 22 ساعت را به عنوان کمک مربی در کلاس مربیان مجرب بگذرانند.

فیروز رجایی تاکید کرد: پس از طی این دوره های کارآموزی توسط مربیان جدید جمعیت هلال احمر استان زنجان گواهینامه مربیگری را دریافت خواهند کرد.

23 مربی جدید خانم و آقا از بین رشته های تحصیلی غیرمرتبط هستند که از طریق فراخوان جذب شده و از طریق پیش آزمون وارد دوره های بعدی شده اند و در آزمون های  عملی  و کتبی نیز موفق به کسب بیشترین امتیاز شده اند.

رشته های غیرمرتبط به همه رشته های تحصیلی اطلاق می شود که در دوران تحصیلی خود دروس آناتومی و فیزیولوژی را نگذرانده باشند.

از 70 نفر  داوطلب شرکت کننده در آزمون دوره تربیت مربی امداد و نجات و کمک های اولیه رشته های غیرمرتبط 34 نفر با کسب نمره قبولی به مرحله دوم کشوری تربیت مربی "امداد و نجات و کمک های اولیه "راه یافته بودند و در مرحله نهایی نیز 23 نفر با 2 مرحله آزمون به مرحله مربی گیری جمعیت هلال احمر استان زنجان راه یافته اند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر