logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۴۶۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
استاندار زنجان:

افزایش تعداد بیمه شدگان اجباری در استان زنجان/ مشکلات بین بانک‌ها و مدیران استانی پیگیری می‌شود

افزایش-تعداد-بیمه-شدگان-اجباری-در-استان-زنجان-مشکلات-بین-بانک‌ها-و-مدیران-استانی-پیگیری-می‌شود

استاندار زنجان گفت: مشکلات بین بانک‌ها و مدیران استانی در یک جلسه مورد بررسی قرار گرفته و نسبت به حل آن اقدام شود.

به گزارش موج رسا; فتح‌اله حقیقی امروز در جلسه شورای بانک‌ها با اشاره به اینکه قسمت اعظمی از رونق تولید ما مربوط به بانک‌ها است اظهار کرد: در حال حاضر براساس اقدامات انجام شده رونق تولید در استان اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به افزایش بیمه شدگان اجباری در استان زنجان عنوان کرد: تعداد بیمه شدگان اجباری در استان زنجان سال گذشته 109 هزار 826 نفر بوده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه امسال تعداد بیمه شدگان اجباری به 114 هزار و 893 نفر افزایش پیدا کرده است عنوان کرد: تعداد کارگاه‌ها نیز به یک هزار و 203 مورد افزایش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه سال گذشته 3 هزار و241 نفر در استان زنجان بیمه بیکاری دریافت می‌کردند افزود: امسال این تعداد به 3 هزار و 217 نفر کاهش یافته است.

حقیقی با تاکید بر اینکه این نشان می‌دهد که رونق تولید در استان اتفاق افتاده و واحدهای تولیدی در استان تعطیل نشدند افزود: نسبت به سال گذشته اشتغال‌‌های جدیدی هم ایجاد شده و تعداد 2 هزار 946 نفر هم به تعداد بیمه مشاغل آزاد در استان اضافه شده است.

وی با تاکید براینکه مشکلات بین بانک‌ها و مدیران استانی در یک جلسه مورد بررسی قرار گرفته و نسبت به حل آن اقدام شود افزود: در جلسه امروز بانک‌هایی که با مدیران مشکل دارند حضور نیافتند بنابراین در جلسه آینده از بانک‌هایی که مشکل دارند دعوت شود تا مشکلات آنها مورد بررسی قرار گیرد.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه در رابطه با منابع واحدهای تولیدی زنجان بیان کرد: در رابطه با اینکه منابع واحدهای تولید فعال استان در زنجان باشد اقدامات لازم در حال انجام است.

افزایش منابع بانک‌های استان زنجان به 127 هزار میلیارد ریال افزایش یافت

حسن دادگر رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان زنجان با اشاره به اینکه اینکه منابع بانکی در استان زنجان 26.9 درصد رشد داشته است افزود: منابع بانک‌ها از 100 هزار میلیارد به 127 هزار میلیارد افزایش یافته است.

وی با تاکید براینکه مانده تسهیلات بانک‌ها در استان زنجان به 29.1 درصد افزایش یافته است ابراز کرد: مطالبات ما در استان زنجان به 0.6 درصد کاهش یافته است.

دادگر با اشاره به اینکه طی 9 ماهه امسال پرداختی تسهیلات 62 هزار 146 میلیارد ریال رسیده که رشد 33.6 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را شاهد هستیم افزود: در استان زنجان 10 هزار و 147 فقره قرض‌الحسنه ازدواج توسط بانک‌ها پرداخت شده است.

وی با تاکید براینکه پرداخت وام ازدواج در استان زنجان 79 درصد افزایش یافته است ابراز کرد: این افزایش به دلیل افزایش سقف وام ازدواج به 30 میلیون تومان بود.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان زنجان با اشاره به اینکه تسهیلات رونق تولید در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 300 درصد افزایش یافته است عنوان کرد: تعداد تسهیلات پرداختی 66 فقره بوده است.

وی بیان کرد: در 9 ماهه امسال یک هزار و 25 میلیارد ریال تسهیلات در حوزه رونق تولید به واحدهای تولیدی استان توسط بانک‌ها پرداخت شده است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر