logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۴۶۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان خبر داد

ارسال 10 هزار بسته امدادی و غذایی زنجان به سیستان و بلوچستان

ارسال-10-هزار-بسته-امدادی-و-غذایی-زنجان-به-سیستان-و-بلوچستان

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: تا کنون 10 هزار بسته امدادی و غذایی برای کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان از استان زنجان ارسال شده است.

توحید سلیمی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: متولی جذب، هدایت و توزیع کمک های مردمی،غیر دولتی و خارجی به سیل زدگان جمعیت هلال احمر محسوب می شود.

وی با بیان اینکه برای دستگیری از سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان نیز نامه ای به جمعیت هلال احمر استان زنجان ارسال شده است، ادامه داد: این جمعیت نسبت به جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان اقدام می کند.

این مسئول از ارسال 10 هزار بسته اقلام امدادی و غذایی به استان های سیل زده ارسال خبرداد و گفت: یک هزار بسته نیز از سوی این جمعیت آماده شده است و به زودی ارسال می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان خاطرنشان کرد: این جمعیت می تواند به هر نحوی که در قانون پیش بینی شده است نسبت به جمع آوری کمک های مردمی برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان اقدام کند.

سلیمی یادآور شد: با توجه به بروز سیل در برخی از استان های کشور،جمعیت هلال احمر استان ضمن اعلام آمادگی برای حضور در این مناطق،نسبت به جمع آوری کمک های مردمی نیز اقدام می کند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر