logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۸
[ شناسه خبر : ۱۴۵۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

راهپیمایی مردمی فردا هیمنه استکبار را در هم می شکند/ مردم قدردان حافظان امنیت کشور هستند

راهپیمایی-مردمی-فردا-هیمنه-استکبار-را-در-هم-می-شکند-مردم-قدردان-حافظان-امنیت-کشور-هستند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در راهپیمایی مردمی فردا 27 دی ماه امسال، مردم با شرکت باشکوه در راهپیمایی هیمنه استکبار را در هم می شکنند.

حجت الاسلام علی ناصر امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: فردا به مناسبت دفاع از حریم ولایت و نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان حافظان نظام اسلامی و پاسخ کوبنده به یاوه گویی های استکبار جهانی راهپیمایی عظیم مردمی در پایتخت شور و شعور حسینی زنجان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: راهپیمایی میدانی مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی همواره به  منظور خنثی کردن توطئه های دشمنان نظام اسلامی و پاسخ محکم به  نقشه های   آن برگزار می شود که با توجه به وقوع حادثه هوایی و سوء استفاده دشمنان از این موضوع،مردم به منظور دفاع از  نظام و نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان حافظ امنیت کشور فردا باردیگر به صحنه می آیند.

این مسئول با بیان اینکه عملیات اخیر موشکی سپاه بی نظیر بود و ابهت ابرقدرت ترین کشور عالم و استکبار جهانی را در هم شکست، افزود: دشمنان نمی توانند موفقیت های نظام اسلامی را نظاره گر باشند و به همین دلیل توطئه چینی می کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه گاهی از داخل نیز زمینه برای یاوه گویی دشمنان نظام اسلامی فراهم می شود،افزود: این راهپیمایی در حمایت از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز جمعه از مصلی خاتم الانبیا تا میدان رسل برگزار می شود.

وی گفت: مردم با حضور در این راهپیمایی از مولفه های قدرت و اقتدار و حافظان نظام و امنیت کشور اعلام حمایت می کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر