logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۹
[ شناسه خبر : ۱۴۵۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون وزیر آموزش و پرورش:

ایجاد جامعه توسعه یافته مستلزم تربیت نیروی متعهد است

ایجاد-جامعه-توسعه-یافته-مستلزم-تربیت-نیروی-متعهد-است-

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: ایجاد جامعه توسعه یافته مستلزم تربیت نیروی متعهد است.

 

به گزارش موج رسا; مجتبی زینی وند امروز در شوراهای آموزش و پرورش زنجان با اشاره به عملکرد آموزش و پرورش کشورهای توسعه یافته اظهار کرد: شوراهای آموزش و پرورش کشور های توسعه یافته ترکیبی از مدیران ارشد متشکل از نخبگان اجرایی و نخبگان فکری و با مسؤولیت بالاترین مقام اجرایی هر استان تشکیل می شود.

وی با اشاره به اینکه شوراهای آموزش و پرورش فرصت ارزشمندی برای توسعه آموزش و پرورش است ابراز کرد: اثربخشی و عملکرد موفق شوراهای آموزش و پرورش با جلب همکاری همه دستگاه‌ها و نهادها می تواند زمینه رشد مطلوب آموزش و پرورش را فراهم کند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه طی چند سال گذشته با حساسیت های ایجاد شده آموزش و پرورش مناطق راهکار های عملیاتی مشکلات آموزش و پرورش را پیدا کرده است افزود: رفع مشکلات آموزش و پرورش استان ها با اتکا به نیروی انسانی های هر استان این مشکلات را رفع کرده است.

وی با یادآوری اینکه آموزش و پرورش عمومی در قرن نوزدهم شکل گرفت، خاطر نشان کرد: بر این اساس اندیمشندان در نیمه قرن بیستم عنوان کردند که برای توسعه جامعه، تربیت فرزندان، توسعه و تعالی جامعه وجود آموزش و پرورش ضرورتی اجتناب ناپذیر بوده و در این میان توسعه یافتگی جامعه به تحقق این مهم بستگی دارد چراکه هیج جامعه توسعه یافته ای بدون آموزش و پرورش به پیشرفت نمی رسد.

زینی وند با بیان اینکه برای ایجاد جوامع توسع یافته و دارای قدرت های اقتصادی، صنعتی و... مستلزم  تربیت نیروی انسانی متعهد، پاسخگو و مسؤولیت پذیر است، ابیان کرد: رسالت سنگین جز تربیت انسان های شایسته در آموزش و پرورش امکان پذیر نیست و متولی این مهم بر عهده این نهاد گذاشه شده که از اهمیت مهم آن حکایت دارد.

فتح الله حقیقی با اشاره به نیاز به ارتقای رتبه دانش اموزان زنجانی تصریح کرد: باید در سال های آینده رتبه دانش آموزان زنجانی در کنکور سراسری بهتر شود.

استاندار زنجان به تشکیل مجمع امور جوانان در استان زنجان اشاره کرد و یاد آور شد: 12 نفر از بین 600 نفر از جوانان استان زنجان استان با رای به عنوان مشاوره استاندار منصوب شدند و همواره بر لزوم استفاده از ظرفیت جوانان در بخش های مختلف تاکید دارم. //ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر