logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۱
[ شناسه خبر : ۱۴۵۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو دبیرخانه جشنواره مردمی عمار خبر داد

آغاز اکران فیلم های جشنواره عمار در زنجان

آغاز-اکران-فیلم-های-جشنواره-عمار-در-زنجان

عضو دبیرخانه جشنواره مردمی عمار گفت: از اول دی ماه سال جاری فیلم های دهمین جشنواره مردمی عمار در زنجان اکران شده است.

میلاد خانمحمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: فیلم های دهمین جشنواره عمار از اول دی ماه سال جاری در زنجان اکران و روزهای دوشنبه زنجانی ها این فیلم ها در سالن فیلم این جشنواره تماشا می کنند.

وی با اشاره به حضور حاج مهدی رسولی در سومین هفته اکران فیلم جشنواره عمار در زنجان، گفت: هفته گذشته با حضور این مداح جوان یکی از فیلم های جدید این جشنواره اکران و مخاطبان در جریان رویدادهای این جشنواره قرار گرفتند.

عضو دبیرخانه جشنواره مردمی عمار خاطرنشان کرد: تا کنون 400 مخاطب فیلم های جدید جشنواره عمار را به دو صورت ویدئو پروژکتور و یا نرم افزاری  در زنجان تماشا کرده اند.

خانمحمدی خاطرنشان کرد: با توجه به اتفاقات اخیر در روز گذشته فیلمی در خصوص شهید نادر مهدوی در زنجان با عنوان مستند قرارداد ژوئن اکران شده است.

وی با بیان اینکه فیلم های جشنواره عمار در اکثر استان های کشور اکران شده است، بیان داشت: در استان زنجان نیز هر هفته چندین فیلم از این جشنواره با توجه به ذائقه مردم اکران می شود که تا کنون مورد استقبال قرار گرفته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: دهمین جشنواره مردمی عمار در چهار بخش در قالب رقابت اصلی جشنواره، جشنواره علوم انسانی، فیلم ما و فراخوان های مردمی برگزار شد.

عضو دبیرخانه جشنواره مردمی عمار ادامه داد: در بخش اصلی آثار ارسالی به این جشنواره در قالب های داستانی، مستند، پویا نمایی، نماهنگ،تلویزیونی،فیلم نامه و لوح نگار برگزار شد.

خانمحمدی بیان داشت: فتنه 88 یکی از بخش های اصلی این جشنواره بود و موضوعات دیگری نیز در فصل جدید این جشنواره اختصاص یافت.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر