logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۴۵۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس راه استان زنجان:

لغزندگی جاده‌های استان زنجان به دلیل بارش برف

لغزندگی-جاده‌های-استان-زنجان-به-دلیل-بارش-برف

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه محورهای کوهستانی مه آلود بوده که منجر به کاهش دید افقی راننده‌ها شده است گفت: در حال حاضر به دلیل بارش برف همه محورهای استان زنجان لغزنده است.

عباس مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در حال حاضر در استان زنجان هیچ مشکلی در تردد وجود ندارد اظهار کرد: بارش برف در همه جاده‌ها وجود دارد و سطح جاده‌ها بسیار لغزنده است.

وی با تاکید براینکه رانندگان در حین تردد فاصله طولی را رعایت کنند تا شاهد حوادث تلخ نباشیم بیان کرد: در حال حاضر به دلیل بارش برف و مه آلودگی تردد در محورهای کوهستانی به کندی انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه استان زنجان بیان کرد: هم اکنون تمام محورهای مواصلاتی استان با تلاش تیم‌های راهداری باز بوده و تردد بدون زنجیرچرخ در جاده‌ها امکان‌پذیر است ولی رانندگان حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه نیروهای پلیس راه در جاده‌ها مستقر هستند افزود: نیروهای پلیس راه استان از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در زمان بارشهای سنگین برف از مسیر برف‌گیر و گردنه‌ها جلوگیری خواهد کرد.

مظفری در پایان از رانندگان خواست از سفرهای غیرضروری در این شرایط آب و هوایی خودداری کنند و قبل از اقدام به سفر و ورود به جاده‌های برف‌گیر از همراه داشتن زنجیر چرخ، تجهیزات ایمنی و سیستم گرمایشی خودرو مطمئن باشند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر