logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۲
[ شناسه خبر : ۱۴۵۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان زنجان:

آرامش نسبی در بازار استان زنجان حاکم است/ قیمت گوشت قرمز کاهش می‌یابد

آرامش-نسبی-در-بازار-استان-زنجان-حاکم-است-قیمت-گوشت-قرمز-کاهش-می‌یابد

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان زنجان آرامش نسبی در بازار استان زنجان حاکم است گفت: امیدواریم این روند تا پایان سال ادامه یابد.

رضا استجلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت بازار زنجان مطلوب است اظهار کرد: آرامش نسبی در بازار زنجان حاکم است و مشکل حادی در زنجان وجود ندارد که امیدواریم این روند تا پایان سال ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: ذخیره برنج و مرغ منجمد در آخرین جلسه ستاد تنظیم بازار تصویب شد و کار ذخیره نیز انجام می‌شود.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان زنجان با تاکید بر اینکه قیمت گوشت قرمز در زنجان رو به کاهش است افزود: بهای گوشت گرم با قیمت 85 تومان به ضرر مصرف کنندگان است و باید این قیمت کاهش یابد.

وی با تاکید بر اینکه برای حمایت از مصرف کنندگان گوشت گرم گوساله با قیمت 68 هزار تومان در برخی از فروشگاه‌های زنجان عرضه می‌شود ابراز کرد: از زمان اجرای این طرح تا به امروز حدود 20 تن گوشت در بین مردم توزیع شده است.

استجلو عنوان کرد: در حال حاضر عرضه دام در میادین بالا رفته و قیمت‌ دام زنده به دلیل عرضه زیاد رو به کاهش است.

وی با تاکید براینکه در فصل بهار خوراک دام بر افزایش قیمت گوشت قرمز تاثیر می‌گذارد چرا که در این فصل اغلب دامداریها برای پرواربندی خرید دام را انجام می‌دهند عنوان کرد: در حال حاضر بهانه‌ای از خوراک دام و تاثیر آن بر قیمت گوشت قرمز در زنجان وجود ندارد.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان زنجان در خصوص تامین کالاهای اساسی عید امسال گفت: ذخیره اقلام مورد نیاز بازار در حال تامین است و اگر این روند ادامه داشته باشد مشکلی در استان نخواهیم داشت.

وی در مورد بالا بودن قیمت آجیل در زنجان گفت: بالا بودن قیمت آجیل در زنجان به موضوع گرانی برمی‌گردد و گرانفروشی از این بابت در استان نداریم.

استجلو همچنین در مورد توزیع برنج‌های بدون تاریخ مصرف در بازار نیز عنوان کرد: اگر هر برنجی در بازار بدون تاریخ انقضا باشد قابلیت مصرف ندارد و مردم حتما در صورت مشاهده به سامانه 124 اطلاع دهند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر