logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۴
[ شناسه خبر : ۱۴۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
یک فعال سیاسی:

عضو ستاد بودن در گفتمان انقلاب جایی ندارد/ منفعت گرایی و سهم خواهی عامل تفرقه

عضو-ستاد-بودن-در-گفتمان-انقلاب-جایی-ندارد-منفعت-گرایی-و-سهم-خواهی-عامل-تفرقه-

فعال سیاسی گفت: در گفتمان انقلاب عضو ستاد بودن را نداریم،این اتفاقات موجب تفرقه می شود.

حسین عبادتی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی وضعیت اصولگرایان برای شرکت در انتخابات به نحو مطلوبی مساعد است.

وی با اشاره به اینکه نباید اجازه داد تفرقه دامن اصولگرایان را بگیرد، اضافه کرد:منفعت گرایی و سهم خواهی همواره عامل اصلی تفرقه است.

این فعال سیاسی با بیان اینکه متاسفانه برخی افراد وقتی وحدت به مسائل شخصی می رسد،قواعد را بهم می زنند،تصریح کرد: بزرگان مدلی را برای حضور جدی تر در انتخابات پیشنهاد می دهند در حالی که برخی ها به همان دلایل شخصی،این نوع  وحدت را قبیله ای عنوان می کنند.

عبادتی با بیان اینکه جمنا با اصول و گفتمان انقلاب اسلامی راه وحدت گفتمانی را می پیماید، افزود: منفعت گرایی با ظاهر انقلابی گری موجب شد تا دور گذشته نیز وحدت لازم حاصل نشود.

وی با اشاره به اینکه "چه کسی حق به بنده نوعی داده است که هر چه من می گویم درست است"،افزود: این مسئله اینگونه تعبیر می شود که عقلا اشتباه می کنند که این امر ناشی از تکبر و خودخواهی با ظاهر ارزشی است.

این فعال سیاسی با بیان اینکه ضروری است قبل از ورود به فعالیت اجتماعی خودسازی کرده و دعوای شخصی برای قدرت راه نیندازیم، ادامه داد: ضروری است با خودسازی به اعتلای کشور کمک کنیم اگر چه به ضرر ما باشد.

عبادتی با اشاره به اینکه نباید در هر موضوعی ذی سهم بود بلکه باید در برخی از مسائل به قدرت نیاندیشید،افزود: تعبیر زشت سهم ما از انقلاب که از سوی برخی آقا زاده ها مطرح می شود،موجب سهم خواهی شده است.

وی با بیان اینکه همه انقلاب سهم مردم است، بیان داشت: مسئولیت در گفتمان انقلاب اسلامی رسالت سنگینی است در حالی که برخی ها با حقوق های نجومی، باند بازی،فامیل بازی،قبیله گرایی و حزب بازی رسالت خدمت به مردم را به رقابت قدرت تبدیل می کنند تا از مواهب دنیایی بیشتر بهره مند شوند.

این فعال سیاسی ادامه داد: برخی افراد با رسیدن به منصب قدرت تنها افراد حلقه اطراف خود را در نظر می گیرند گویی هیچ آدمی صلاحیت مسئولیت ندارد در حالی که این نوع رفتار،با گفتمان انقلاب اسلامی ناسازگار است.

عبادتی با بیان اینکه متاسفانه از این القاب در مسئولیت ها زیاد داریم،افزود:در گفتمان انقلاب عضو ستاد بودن را نداریم،این اتفاقات موجب تفرقه می شود.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات گذشته مسائلی همچون فلانی خیلی استکبار ستیز یا کارآمد نیست،مطرح می شد،افزود: انحصار گرایی، منفعت طلبی و خودخواهی موجب می شود تا همه حقانیت را متعلق به خود بدانیم.

این فعال سیاسی با بیان اینکه در کشور هر کس که مسئولیتی برعهده می گیرد، تلاش می کند تا حلقه اطراف خود را در مسئولیت بگنجاند،افزود: برخی افراد باید همواره در قدرت باشد و اگر نباشند زیر همه چیز می زنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر