logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۷
[ شناسه خبر : ۱۴۵۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد

اجرای 3 گروه موسیقی جشنواره ملی فجر در زنجان

اجرای-3-گروه-موسیقی-جشنواره-ملی-فجر-در-زنجان

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ  و ارشاد اسلامی گفت: امسال جشنواره موسیقی فجر در زنجان به صورت گروهی برگزار و بخش تک نوازی به سال آینده موکول می شود.

محمود علیمحمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: شانزدهمین جشنواره موسیقی فجر استان زنجان امسال در حالی برگزار می شود که بخش تک نوازی آن در سال آینده برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده امسال جشنواره موسیقی فجر صرفا در بخش گروه نوازی برگزار می شود و اجراهای تکی آن به فروردین سال آینده موکول شده است.

این مسئول بیان داشت: این تصمیم به منظور آمادگی بیشتر افراد برای شرکت در بخش تک نوازی جشنواره موسیقی اخذ شده است تا فرصت کافی برای علاقه مندان شرکت در این جشنواره ایجاد شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ  و ارشاد اسلامی با بیان اینکه استان زنجان آماده برگزاری جشنواره موسیقی فجر است، افزود: اسامی گروه هایی که اعلام آمادگی کرده اند به دبیرخانه جشنواره ملی فجر ارسال می شود.

علیمحمدی از شرکت 7 تا 10 گروه موسیقی در جشنواره فجر زنجان خبرداد و گفت: این گروه ها با یکدیگر به رقابت پرداخته و در نهایت اسامی منتخبان در مراسم اختتامیه اعلام می شود.

وی با اشاره به انتشار فراخوان این جشنواره از چند روز گذشته در زنجان، بیان داشت: این جشنواره همزمان با سی و پنجمین جشنواره ملی موسیقی فجر برگزار می شود و گوروه های از 10 بهمن به اجرای برنامه های خود می پردازند.

این مسئول خاطرنشان کرد: این جشنواره در تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان تا 30 بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر