logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۴۳۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در بیانیه بسیج رسانه استان زنجان مطرح شد؛

رسانه های متعهد اجازه نمی دهند جنایت ددمنشانه آمریکا به فراموشی سپرده شود

رسانه-های-متعهد-اجازه-نمی-دهند-جنایت-ددمنشانه-آمریکا-به-فراموشی-سپرده-شود

در بیانیه بسیج رسانه استان زنجان آمده است،رسانه ها و به خصوص خبرنگاران متعهد و انقلابی و فعالان فضای مجازی جبهه حق با تحلیل و تبیین دوران جدید منطقه غرب آسیا و امت اسلامی نخواهند گذاشت این جنایت تروریستی و ددمنشانه به فراموشی سپرده شود.

 

به گزارش موج رسا; سازمان بسیج رسانه استان زنجان به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی بیانیه ای را صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

بی تردید ستون وخیمه انقلاب اسلامی ایران بر پایه مکتب اباعبدالله الحسین(ع)بنا نهاده شده  است، مکتبی که درس آزادگی، مبارزه و  شهادت در راه خداوند متعال  را به سربازان و پیروانش می آموزد می شود شهادت را برای یارانش به ارمغان نیاورد؟ مگر می شود قدم در راه حسین(ع) بگذاری و پاداش شهادت را از مولایت نگیری؟

"فقدان سردار فداکار و عزیز ما تلخ است ولی ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ‌تر خواهد کرد". امام خامنه ای (حفظه الله)

سال ها مجاهدت در پاسداری خالصانه از انقلاب و اسلام و ایثار بی دریغ جان،  سردار سلیمانی را نقطه عطف هماوردی و همراهی امت اسلام تحت هدایت رهبر عظیم الشان انقلاب در مبارزه با ظلم و استکبار قرار داد.

شهادت مظلومانه این سردار بزرگ اسلام  ابومهدی المهندس و جمعی از رزمندگان بسیج مردمی عراق را به محضر حضرت ولی عصر عج و نائب بر حقش امام خامنه ای ، خانواده های داغدار و امت بزرگ اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نماییم.

همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند با رفتن او به حول و قوه‌ الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ی دیشب آلودند. و فرزندان معنوی امام راحل و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب در جای جای این گیتی، ضمن ربودن خواب از چشم دشمنان زبون و پست، انتقام سخت و ارزشمندی از آنان خواهند گرفت.

بی شک این جنایت تنها یک عملیات نظامی نبوده و به یقین مصاف و نبرد رسانه ای جبهه استکباری در برابر جبهه جهانی مقاومت ابعاد تازه ای خواهد یافت.

رسانه ها و به خصوص خبرنگاران متعهد و انقلابی و فعالان فضای مجازی جبهه حق با تحلیل و تبیین دوران جدید منطقه غرب آسیا و امت اسلامی نخواهند گذاشت این جنایت تروریستی و ددمنشانه به فراموشی سپرده شود.

سازمان بسیج رسانه استان زنجان این جنایت را محکوم و آحاد امت اسلامی را به شناخت دقیق استکبار جهانی دعوت می نماید.

ضمن محکومیت این اقدام خباثت وار و ددمنشانه آمریکای جنایتکار، معتقد است درخت این جریان و جبهه ی مقاومت تنومندتر از گذشته پربارتر خواهد شد و جریان رسانه ای انقلاب اسلامی و اعضای سازمان بسیج رسانه این استان ولایتمدار، آماده تر از قبل، خود را مهیای حضور در جبهه های سخت و نرم دفاع از اسلام، انقلاب و نظام مقدس اسلامی می کند.

 

سازمان بسیج رسانه استان زنجان

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر