logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۴۳۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل هواشناسی استان زنجان خبرداد

پیش‌بینی کاهش دما و وقوع یخبندان در استان زنجان

پیش‌بینی-کاهش-دما-و-وقوع-یخبندان-در-استان-زنجان

مدیرکل هواشناسی استان زنجان از بارش برف و باران در مناطق مختلف استان زنجان گفت: بعد از ظهر امروز احتمال بارش برف در برخی از مناطق پیش‌بینی شده و آخر هفته نیز سامانه بارشی وارد استان می‌شود.

رسول همتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه سامانه بارشی تا پایان امروز در زنجان فعال خواهد بود اظهار کرد: روز پنج شنبه کمی از بارشها کاشته می‌شود و جمعه نیز بارندگی خواهد بود و در حال حاضر بارش برف در مناطق مختلف استان زنجان حاکم است.

وی از تداوم بارش باران و برف تا پایان روز چهارشنبه در زنجان خبرداد و عنوان کرد: براساس بررسی‌های انجام شده امروز در برخی مناطق استان زنجان بارش خفیف برف و باران پیش‌بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه سامانه بارشی دیگری در پایان هفته وارد استان زنجان می شود تصریح کرد: سامانه بارشی از روز جمعه تا یکشنبه هفته آینده فعال خواهد بود.

وی افزود: بررسی نقشه های هوا شناسی نشان می دهد که فعالیت سامانه بارشی تا امشب همراه با بارش برف و باران، مه آلودگی و وقوع کولاک در برخی از مناطق خواهد بود.

همتی با اشاره به کاهش نسبی دمای هوا عنوان کرد: دمای شبانگاهی هوا تا پایان هفته با کاهش نسبی همراه خواهد بود که در برخی مناطق احتمال وقوع یخبندان و لغزندگی معابر پیش بینی شده است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر