logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۰
[ شناسه خبر : ۱۴۳۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
استاندار زنجان:

وظایف اداری برای برگزاری کنگره ملی شهدا جوابگو نیست

وظایف-اداری-برای-برگزاری-کنگره-ملی-شهدا-جوابگو-نیست

استاندار زنجان گفت:ما به عنوان سربازان نظام اسلامی باید در مقابل دشمنان با اقتدار ایستادگی کرده و برای به رخ کشیدن رشادت های فرزندان انقلاب اسلامی تنها نمی توان به وظایف اداری اکتفا کرد.

به گزارش موج رسا; فتح الله حقیقی عصر امروز در هشتمین جلسه شورای اداری استان زنجان، اظهار داشت: حیف است در استانی همچون زنجان که به پایتخت شور و شعور حسینی معروف است، کنگره 3 هزار شهید استان تا کنون برگزار نشده است.

وی افزود: کنگره 3 هزار شهید استان زنجان به صورت یک روزه برگزار نمی شود و برنامه های فرهنگی و ارزشی تا زمان برگزاری کنگره برنامه ریزی می شود که ضروری است دستگاه های اجرایی در این زمینه فعال باشند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مدیران در موضوع کنگره اقدام عملی داشته و کمک کار آن باشند چرا که شهدا حقیقت همیشه تاریخ هستند و باید امروز باشکوهتر و با معناتر این کنگره برگزار شود.

استاندار زنجان افزود: ما به عنوان سربازان نظام اسلامی باید در مقابل دشمنان با اقتدار ایستادگی کرده و برای به رخ کشیدن رشادت های فرزندان انقلاب اسلامی تنها نمی توان به وظایف اداری اکتفا کرد.

حقیقی بیان داشت: برگزاری کنگره عشق و علاقه و قدرت درک واقعیت ها را می خواهد و برای ارزش گذاری به نظام اسلامی و عدم فراموشی حماسه سازان و چهل سال استقامت در برابر دشمن آنچه در توان داریم برای برگزاری این کنگره اندیشیده شود.

وی برضرورت ابلاغ وظایف مسئولان کمیته های کنگره ملی 3 هزار شهید استان تاکید کرد و گفت: هر دو ماه یکبار جلسه شورای سیاستگذاری این کنگره در استان برگزار می شود که برنامه های کمیته های این کنگره بررسی و تعیین می شود.

استاندار زنجان ادامه داد: از ظرفیت های بخش خصوصی برای برگزاری مطلوب کنگره استفاده می شود و ضروری است برنامه های اجرایی بوده و کارآیی لازم را داشته باشد که در این زمینه سایتی نیز تعریف می شود.

*دلخورهای مردم ناشی از دور ماندن از راه شهدا است

رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهار داشت: اگر پس از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گاهی مردم دلخور و ناراحت می شوند به این علت است که ما از مسیر شهدا دور مانده ایم.

احمد بیگدلی با بیان اینکه اگر منش،تفکر و یاد شهدا در جامعه ساری و جاری شود آن جامعه به سوی سعادت رهنمون می شود،افزود: شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس در مقابل دنیا ایستادگی کردند تا ما آزادانه زندگی کنیم.

وی با تقدیر از ساماندهی مطلوب مزار شهدا، ادامه داد: مزار شهدا نماد شهید و شهادت است که خوشبختانه 85 درصد مزار شهدا در روستاها و شهرستان های کوچک در طول سه گذشته ساماندهی شده است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: یادواره 450 شهید شهرستان خدابنده در دو سال گذشته با حضور مسئولان کشوری برگزار شد که حضور مسئولان خیر و برکت برای این شهرستان داشت.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر