logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۹
[ شناسه خبر : ۱۴۳۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
یادداشت/

فراموش نمی‌کنیم

فراموش-نمی‌کنیم

فتنه ۸۸ جنگ احزاب یا همان خندق بود که همه دشمنان اسلام، اختلافات  ظاهری خود را کنار گذاشته بودند.

به گزارش موج رسا; فتنه را باید باروشنگری خاموش کرد. فتنه معنایش این است که یه عده بیایند باظاهر دوست و باطن دشمن فضا را غبار آلود کنند تا چهره خود را پنهان کنند و در این فضا وارد میدان شوند و ضربه بزنند.

فتنه ۸۸ جنگ احزاب یا همان خندق بود که همه دشمنان اسلام، اختلافات  ظاهری خود را کنار گذاشته بودند. منافقین، شاهزادگان، مصی نژادها و نهضت آزادی، ملی گرایی، بهایی، تکفیر بیرونی آمده بودند تا مقابل اسلام ایران بایستند.

۹ دی ۸۸، عاشورا و ایران کربلا بود. ماجرای عاشورا به کمک آمد وجلوی فتنه راگرفت. ۹ دی روز بیعت با ولایت یعنی با ولایت تا نهایت بود. ۹ دی ایران بدون درخواست سفیرحسین بیعت مجدد کرد و بر بیعتش ماند.۹ دی ندای هل من ناصر حسین بلند نشد. ولی فریاد لبیک یاحسین تا آسمان به گوش همه رسید. ۹ دی روز بیداری وغیرت روز خموشی خواص بی بصیرت بود. ۹ دی از تکرار غربت ۲۵ ساله جلوگیری کرد. ۹ دی ها مانور اعلام امادگی یاران اخر الزمانی مهدی بود و هست.

مردم ایران و لایت فقیه را درحاصل قطره قطره خون کسانی میدانند که با سینه خشک جلوی گلوله داغ رفتند. و به این راحتی نمی گذارند ایران دست نا اهلان بیافتد.

روز های اخیر شاهد بودیم عده ای درنزدیکی ۹ دی ۹۸، باسوار شدن روی موج اعتراصات به حق مردم درباره گرانی و وضع معیشت واقتصادشان، وسوء استفاده از یک بخش خفته نارضایتی ازگرانی بنزین با کمک معترضان کوکی در خواب فتنه ای دیگر و دنبال انحراف انرژی اجتماعی از مسیردرست مطالبه بودند. 

همانطور  که در فتنه ۸۸ سعی در اختلاف افکنی بین آحاد مردم بودند این بار با آتش زدن۳۴ آمبولانس دنبال افزایش کشته بودند. اما ناکام ماندند. و برای وعده بعدی شان ۵ دی ۹۸ را دستور انقلاب صادر کردند. اما خبری نشد. شایدهم به خاطر سردی هوا بود و انقلاب کنسل شد و تا انقلاب بعد خدانگهدار...

آنها نمیدانند از ۵ دی تا ۹ دی چهار روز و یک ملت فاصله است.

در ۹ دی ها مردم می آیند بصیرت  و اعلام امادگیشان را نشان دهند و دشمنان ایران را از خواب آشوب بیدار کنند و گویند برای اینکه ایران افعانستان وپاکستان و...نشود رنج دوران برده ایم، خون دلها خورده ایم. یک یاعلی با سید علی گفته ایم و سرپیمانمان می مانیم.

فاطمه عباسی

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر