logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۴۲۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

حضور باشکوه در انتخابات پاسخ محکمی به بدخواهان نظام اسلامی است

حضور-باشکوه-در-انتخابات-پاسخ-محکمی-به-بدخواهان-نظام-اسلامی-است

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان گفت:حضور باشکوه و گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی پاسخ محکمی به همه بدخواهان نظام اسلامی محسوب می شود که ساختار نظام جمهوری اسلامی را هدف داده اند.

خدابخش مرادی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مشارکت مردم در انتخابات به عنوان یکی از عرصه های سرنوشت ساز کشور، از موضوعات اساسی است که به همه دستگاه های اجرایی برای جلب مشارکت مردم نامه نگاری شده است.

وی با بیان اینکه در جلسات شورای اداری مدیران دستگاه های اجرایی در خصوص اجرای انتخابات توجیه شده اند، افزود: ار فرصت های قانونی برای برگزاری انتخابات پرشور استفاده می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: انتخابات مقوله ای است که به تقویت پایه های نظام اسلامی و بستر سازی برای رونق و پیشرفت کشور کمک شایانی کرده و موجب  اقتدار و عظمت نظام اسلامی در جهان می شود.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان یادآور شد: حضور باشکوه و گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی پاسخ محکمی به همه بدخواهان نظام اسلامی محسوب می شود که ساختار نظام جمهوری اسلامی را هدف داده اند.

 مرادی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی عاملی برای وحدت در جامعه است که در استان تلاش می شود انتخابات بدون هیچ گونه مشکلی برگزار شود.

وی یادآور شد: تا کنون 5 مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شده است و با تایید صلاحیت نهایی کاندیداها وارد فاز جدیدی از مراحل انتخابات می شویم که با آسیب شناسی انتخابات گذشته تلاش می شود در استان، انتخابات سالم و با شکوه خاصی برگزار شود.

این مسئول تصریح کرد: تقویت و تبیین احساس امنیت،سلامت انتخابات رعایت اصل بی طرفی، قانون مندی و عمل به قانون از راهبردهای مهم استان زنجان برای برگزاری انتخاباتی عالمانه و پرشور است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر