logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۶
[ شناسه خبر : ۱۴۲۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
آیت‌الله خاتمی در گفت‌وگو با موج رسا:

سران فتنه با کمک به دشمن به کشور ضربه زدند/ بیانیه اخیر یکی از سران فتنه احمقانه بود

سران-فتنه-با-کمک-به-دشمن-به-کشور-ضربه-زدند-بیانیه-اخیر-یکی-از-سران-فتنه-احمقانه-بود

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به حماسه 9 دی این روز را نشانه بصیرت و ولایتمداری ملت ایران دانست.

 

آیت‌الله علی خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا;  با اشاره به اینکه 9 دی روز بصیرت است، اظهار کرد: 9 دی روز میثاق امت با ولایت است، گرچه مسئله 9 دی در سال 88 با شکوه بیشتر خود را نشان داد اما اصل مسئله عداوت و دشمنی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی خط سوم درمقابل دو قدرت جهنمی دنیا یعنی شوروی و آمریکا بود، ابراز کرد: نزدیک یک قرن این دو قدرت دنیا در بین خودشان تقسیم کردند، وقتی انقلاب شکوهنمد اسلامی به وجود آمد معمار کبیر انقلاب فرمود که انقلاب ما نه تابع شرق و نه تابع غرب است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه دشمنی‌ها از همان روزها آغاز شد، گفت: انقلاب ما با عنایت خداوند، همت مردم و رهبری امام راحل به پیروزی رسید اما دشمن از پای ننشست و توطئه‌های گوناگون را علیه ملت ایران طرح ریزی کرد.

وی تحریک گروهک‌ها، کودتا، جنگ هشت ساله و ترور رهبران بزرگ جامعه را از جمله دشمنی‌ها علیه نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دشمن گمان می‌کرد که بعد از رحلت امام جنگ قدرت در داخل ایران شکل می‌گیرد و این فرصت می‌تواند برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کند اما فتنه آنها با هوشمندی خنثی شد.

آیت‌الله خاتمی بیان کرد: خبرگان رهبری با عنایت خداوند یک انتخاب اصلح را انجام داده و دشمن را ناکام گذاشت اما دشمن در سال 78 فتنه دیگری را به راه انداخت و در این فتنه نیز شکست دیگری از ملت ایران خورد.

وی با اشاره به فتنه سال 88 یادآور شد: دشمن با اینکه تلاش زیادی کرد تا در سال 88 به اهداف خود برسد اما بصیرت مردم و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری این اجازه را به دشمن نداد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه توطئه‌های سال 96 و 98 نشان می‌دهد که هنوز دشمنی‌ها ادامه دارد، گفت: مردم در این مدت شاهکار کردند، باعنایت خداوند و رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری و حضور بابصیرت مردم تمام نقشه ها را نقش برآب کرده است.

وی با اشاره به اینکه 9 دی نشانه بصیرت و ولایتمداری مردم بود، تصریح کرد: در مقابل فتنه و توطئه‌های 96 و 98 حضور مردم در صحنه و مدیریت حکیمانه مقام معظم رهبری باعث شد تا دشمن بار مایوس شود.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه 9 دی شناخت موقعیت بود، اظهار کرد: برخی از مسئولانی که در کشور مسئولیت داشتند یا قبلا مسئول بودند به کشور ضربه زدند یعنی دانسته یا ندانسته به دشمن کمک کردند.

وی اشاره به بیانیه اخیر یکی از سران فتنه تصریح کرد: این بیانیه احمقانه بود.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر