logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۰
[ شناسه خبر : ۱۴۲۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل راهداری استان زنجان:

44 کیلومتر راه روستایی زنجان آسفالت می‌شود

44-کیلومتر-راه-روستایی-زنجان-آسفالت-می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: امسال 40 میلیارد ریال برای نگهداری ماشین آلات راهداری استان زنجان اختصاص یافته است که به مرور به کارگیری می شود.

عبدالحسین علی اکبری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: 247 ماشین آلات راهداری استان زنجان در طرح زمستانی به کار گیری می شود که برای تعمیر و بازسازی این ماشین آلات هر ساله مبالغی اختصاص می یابد.

وی با بیان اینکه امسال میز برای روپا نگه داشتن ماشین آلات راهداری استان مبالغی اختصاص یافته است، بیان داشت: برای تامین هزینه های تعمیرات و لاستیک 4 میلیارد تومان اختصاص یافته است که به مرور هزینه می شود.

این مسئول با اشاره به اجرای طرح ابرار با استفاده از منابع سازمان راهداری حمل و نقل جاده ای،گفت: این طرح ،طرح ملی اقدام برای راه های روستایی است که با استفاده از توان ماشین آلاتی و فنی سازمان انجام می شود.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه برای اجرای این پروژه از منابع مالی ملی و استانی استفاده می شود،گفت: در قالب این طرح 44 کیلومتر راه روستایی در شهرستان های مختلف استان زنجان زیر سازی می شود.

علی اکبری با اشاره به انجام دو پروژه به میزان 10.5 کیلومتر در شهرستان زنجان و 12 کیلومتر در شهرستان طارم،افزود: دو پروژه نیز به طول هر کدام سه کیلومتر در دو شهرستان ابهر و خرمدره اجرایی می شود.

وی از اجرای دو پروژه به طول 7 کیلومتر در شهرستان ماهنشان خبرداد و گفت: یک پروژه به طول 4 کیلومتر در شهرستان ایجرود و و یک پروژه به طول  4.5 کیلومتر در شهرستان خدابنده اجرایی می شود.

این مسئول با بیان اینکه تا کنون با عملیات های انجام شده این پروژه در استان زنجان دارای 41 درصد پیشرفت فیزیکی است،افزود: این پروژه ها تا پایان سال مالی 98، تیرماه سال آینده به اتمام می رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح راه‌های روستایی استان با کمترین هزینه و در زودترین زمان به مرحله اجرا می رسند که در استان تلاش می شود تا اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر