logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۰
[ شناسه خبر : ۱۴۲۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت کشتی استان زنجان خبر داد

دعوت فدراسیون کشتی از میثم حیدری برای حضور در جام تختی

دعوت-فدراسیون-کشتی-از-میثم-حیدری-برای-حضور-در-جام-تختی-

رئیس هیئت کشتی استان زنجان با اشاره به باخت میثم حیدری کشتی‌گیر زنجانی، گفت: میثم حیدری به دعوت فدراسیون کشتی در جام پهلوان تختی حضور می‌یابد.

احمدرضا حافظی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پروژه خانه کشتی استان زنجان، اظهار کرد: خانه کشتی زنجان یک پروژه ملی است و اعتبارات ملی به آن تخصیص می‌یابد.

وی بابیان اینکه امسال اعتباراتی برای این پروژه تخصیص‌یافته است که سازمان ورزش و جوانان پیگیری این کار را انجام می‌دهد، ابراز کرد: این پروژه در حال تکمیل و اجرا است.

رئیس هیئت کشتی استان زنجان گریزی به نبود خانه کشتی مناسب در استان زد و تصریح کرد: اگر این پروژه به هیئت کشتی واگذار شود هیئت کشتی این توانایی را دارد که با کمک‌های مردمی و اسپانسر این پروژه را به اتمام برساند.

وی با یادآوری اتمام زمان مدیریتی رئیس هیئت کشتی استان، عنوان کرد: طبق رایزنی‌های اداره ورزش و جوانان با فدراسیون کشتی تا پایان این ماه انتخابات هیئت کشتی برگزار می‌شود.

حافظی با اشاره به اینکه باخت کشتی‌گیر زنجانی در مسابقات موجه بود، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌هایی که انجام‌شده است میثم حیدری کشتی‌گیر زنجانی در مسابقات جام پهلوان تختی به دعوت فدارسیون حضور خواهد داشت.

وی با اشاره به کاهش وزن کشتی‌گیر زنجانی از موافقت رئیس فدراسیون کشتی برای حضور میثم نصیری در این وزن برای المپیک خبر داد.

رئیس هیئت کشتی استان زنجان بابیان اینکه برای رشد ورزش کشتی زنجان موافقت برگزاری اردوهای فدراسیون کشتی را در زنجان اخذ کرده‌ایم، افزود: رویدادهای استانی هیئت کشتی بعد از انتخابات رئیس هیئت از نو پیگیری می‌شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر