logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۲
[ شناسه خبر : ۱۴۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت ووشو استان زنجان:

توسعه ووشو در استان زنجان از اولویت برنامه‌های امسال است/ هیئت‌های ووشو در استان زنجان تقویت می‌شوند

توسعه-ووشو-در-استان-زنجان-از-اولویت-برنامه‌های-امسال-است-هیئت‌های-ووشو-در-استان-زنجان-تقویت-می‌شوند

رئیس هیئت ووشو استان زنجان با اشاره به توسعه ووشو در استان زنجان گفت: هیئت‌های ووشو در استان زنجان تقویت می‌شوند.

به گزارش موج رسا; رامین موحد‌نیا در نخستین جلسه هیئت رئیسه ووشو استان با تاکید براینکه رشته ووشو در دو بخش ساندا وتالو بایستی در شهرستانها به طور جدی پیگیری و توسعه یابد اظهار داشت: یکی از برنامه‌های ما ارتقاء سطح کمی و کیفی این رشته ورزشی در شهرستانها است.

وی تصریح کرد: به همین منظور شرط حضور در مسابقات استانی ووشو، شرکت در مسابقات شهرستانی خواهد بود.

رئیس هیئت ووشو استان زنجان با تاکید برتشکیل و تکمیل اعضای هیئت‌های ووشو شهرستان‌ها متشکل از رییس هیئت‌، دبیر هیئت، نایب رییس(از بانوان)، خزانه‌دار و روابط عمومی اظهار داشت: داشتن یک هیئت قوی در شهرستانها سبب جذب منابع مالی‌، ارتقاء ورزش ووشو در بحث همگانی بودن وسلامت عمومی جامعه خواهد شد.

وی در مورد امکانات هیئت‌های ووشو بیان کرد: ابهر صاحب خانه ووشو شده و شهرستان خدابنده نیز تا پایان سال صاحب سکوی ساندا می‌شود.

رئیس هیئت ووشوی استان زنجان با اشاره به اینکه زنجان میزبانی مسابقات کشوری و بین‌المللی را بر عهده داشته است افزود: در چهار سال گذشته هیئت ووشوی استان زنجان در همه رده‌های سنی در سکوهای برتر جای گرفته است.

در ادامه این جلسه اعضای حاضر به بیان نقطه نظرات وپیشنهادات خود پرداخته ومفادی را به تصویب اعضا رساندند که مهمترین آنها برگزاری مسابقات لیگ شهرستانها، الزام ورزشکاران به داشتن بیمه ورزشی وکارت هوشمند، جلوگیری از فعالیت ورزشکاران بدون بیمه وجدی گرفتن رشته تالو در شهرستانها و تقویت بخش ووشوی بانوان در استان بود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر