logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۳
[ شناسه خبر : ۱۴۱۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

بیرانوند بعد از پیامک جنجالی دیگر بازی نکرد!

بیرانوند-بعد-از-پیامک-جنجالی-دیگر-بازی-نکرد!

خبری که دیروز منتشر شد خیلی‌ها را بهت زده کرد و هواداران پرسپولیس که دو هفته بود شاهد نیمکت‌نشینی دروازه‌بان محبوب‌شان بودند، باورشان نمی‌شد که این بازیکن از لیست 18 نفره تیم هم خط بخورد.

به گزارش موج رسا; عده‌ای از خبرنگاران معتقد بودند که بیرانوند برای پیگیری شرایطش با کالدرون صحبت کرده و در ادامه بگو مگو بین‌شان پیش آمده و بعد از این بیرانوند محل تمرین را ترک کرده و کالدرون روی نامش قلم قرمز کشیده است.

برخی دیگر معتقد بودند که اول نام این بازیکن از لیست تیم خط خورده و سپس او با کالدرون جر و بحثش شده و درفشی‌فر را ترک کرده است.اما نکته جالب این است که باشگاه هیچ‌کدام از اینها را تایید نمی‌کند و فقط معتقد است نام این بازیکن از لیست تیم خط خورده و او هم برای پیگیری شرایطش به باشگاه رفته و هیچ جر و بحث و درگیری هم نبوده است!

این مدل تکذیب کردن بیشتر از اینکه به باشگاه پرسپولیسکمک کند، به وجهه آنها لطمه می‌زند چراکه هر کسی که اخبار حضور بیرانوند در باشگاه را رصد کرده باشد و فیلم خروج بیرانوند از باشگاه را دیده باشد متوجه می‌شود که این دروازه‌بان ملی‌پوش آنقدر عصبی بوده که حتی کوچک‌ترین پاسخی به خبرنگاران مقابل باشگاه نداده است و به سرعت محل را ترک کرده است. یا اینکه اگر مشکلی نبوده اصلا چرا بیرانوند راهی باشگاه شده و مدیرعامل باشگاه که در جلسه مهم خصوصی‌سازی حضور داشته با عجله به باشگاه رفته تا با این دروازه‌بان جلسه برگزار کند؟

دیروز یکی از نزدیکان باشگاه خبری داد که اگر حقیقت داشته باشد می‌تواند ابعاد تازه‌ای از واکنش هواداران پرسپولیس را در پی داشته باشد.

ظاهرا پیامک علیرضا بیرانوند به مجری برنامه ورزش از نگاه 2 کار دستش داده و این پیامک دلخوری کالدرون را در پی داشته است. بیرانوند که در این پیامک از حمایت نشدن برانکو توسط وزیر گلایه کرده بود بعد از آن دیگر در هیچ بازی پرسپولیس بازیکن اصلی نبوده و به نیمکت دوخته شد و حالا هم که حتی در لیست 18 نفره قرار ندارد. راوی بر این باور است که کالدرون از حمایت بیرانوند از برانکو ناراحت است و معتقد است در شرایطی که او سرمربی پرسپولیس است، دروازه‌بان تیمش نباید از سرمربی سابق این تیم حمایت می‌کرد!

البته که این خبر می‌تواند درست نباشد و احتمالا از سوی مدیران پرسپولیس تکذیب می‌شود اما چیزی که نمی‌توان آن را باور کرد این است که دیروز هیچ مشکلی بین بیرو و کالدرون رخ نداده است. همان‌طور که قبلا هم وقتی در توجیه نیمکت‌نشین شدن بیرانوند اعلام کردند که او مصدوم شده کسی باور نکرد!

منبع: روزنامه فرهیختگان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر