logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۴۱۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست میراث فرهنگی استان زنجان خبر داد

کاهش اقبال مردم به اقامتگاه‌های لوکس در زنجان

کاهش-اقبال-مردم-به-اقامتگاه‌های-لوکس-در-زنجان

سرپرست میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: بوم گردی یکی از جاذبه های گردشگری در نیمه دوم سال به منظور تجربه زندگی بومی است.

امیر ارجمند امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: یکی از آیتم های وزارت گردشگری توجه به خانه های بوم گردی است که استان زنجان در این زمینه جزو استان های پیشرو محسوب می شود.

وی با بیان اینکه مجموعه های بوم گردی خوبی در استان زنجان در سطح ملی راه اندازی شده است،افزود: کارها و بازاریابی خوبی در بحث بوم گردی در زنجان انجام می شود چرا که این حوزه به عنوان یکی از آیتم های جذب گردشگر است.

این مسئول از استقبال مردم از بوم گردی های زمستانی خبرداد و گفت: بوم گردی یکی از جاذبه های گردشگری در نیمه دوم سال به منظور تجربه زندگی بومی است.

سرپرست میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان زنجان خاطرنشان کرد: اقامتگاه های سنتی مورد توجه گردشگران است و اقبال مردم به فضاهای سنتی نسبت به فضاهای مدرن و لوکس بیشتر است.

ارجمند با بیان اینکه ظرفیت اقامتگاه های سنتی همیشه تکمیل است،افزود: هتل ها در این زمینه در رتبه سوم و چهارم قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات و حال هوای اقامتگاه های سنتی بیشتر از اقامتگاه های مدرن و لوکس است.

این مسئول بیان داشت: اقامتگاه های بوم گردی به دلیل تجربه متفاوت از زندگی سنتی گذشته مورد توجه مردم و گردشگران قرار گرفته است و سرمایه گذاری در این زمینه می تواند به جذب گردشگر به استان کمک کند.

سرپرست میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه در تلاشیم تا از سرمایه گذاران بوم گردی استان حمایت کنیم، ادامه داد: خانه های قدیمی زنجان می تواند به خانه های بوم گردی تبدیل شده و در خدمت گردشگران باشد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر