logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۶
[ شناسه خبر : ۱۴۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
یک فعال سیاسی:

روحانی برای رای آوری باید به سئوالات سختی پاسخ دهد/ متلک های سیاسیون هیچ دردی از مردم دوا نمی کند

روحانی-برای-رای-آوری-باید-به-سئوالات-سختی-پاسخ-دهد-متلک-های-سیاسیون-هیچ-دردی-از-مردم-دوا-نمی-کند

فعال سیاسی گفت: رئیس جمهور فعلی کشور باید برای رای آوری در انتخابات آتی،به سئوالات سختی هم پاسخ دهد.

حسین عبادتی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اگر فضای انتخابات به سمت عقلانیت و پاسخ های صریح رود،هر کس که بتواند پاسخ منطقی تری به سئوالات و نیازهای مردم بدهد،می تواند رای آورد و در این صورت هرکس رای آورد به نفع مردم است.

وی با اشاره به اینکه اما اگر فضا به گونه ای باشد که به بگو و مگوهایی همچون من "سرهنگ نیستم" و "شما کلیدت را گم کرده ای"،منجر شود در این صورت هر کس رئیس جمهور شود چه فرقی به حال مردم می کند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه توصیه امام و رهبری به مسئولان این است که به فکر مردم مستضعفی باشند که با هزاران آرزو انقلاب کرده و جنگ را تحمل کرده اند، افزود: به نظرم کسی که رئیس جمهور فعلی کشور است معمولا بیشترین شانس را برای کسب این کرسی دارد.

وی با اشاره به اینکه آقای روحانی باید به سئوالات سختی هم پاسخ دهد، ادامه داد: در حوزه عملکردی که علیرغم اقدامات خوبی انجام شده است یکسری مسائلی هم است که با شعارهای رئیس جمهور فعلی ایران فاصله دارد.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه وجود مسائلی همچون رکود، اجحاف در حق اقشار مختلف به ویژه پرستاران و معلمان از سوی رئیس جمهور بی پاسخ مانده است، تصریح کرد: اگر روحانی بتواند به این مشکلات صنفی پاسخ دهد احتمال اینکه رئیس جمهور آینده باشد بیشتر است.

عبادتی با بیان اینکه رسانه ها و مردم باید به سمت مطالبه از رئیس جمهور آینده پیش روند،تصریح کرد:متلک های سیاسیون هیچ دردی از مردم دوا نمی کند.

وی گفت: برخی از این مسئولان که امروز صاحب قدرت هستند بهتر است به این موضوع که  قبل از انقلاب چه کار بوده اند و امروز به برکت انقلاب و مردم به چه قدرتی دست یافته اند،توجه داشته باشند.

فعال سیاسی زنجان بیان داشت: بهتر است مسئولانی که در حال حاضر در شمال تهران در خانه های چند میلیاردی سکونت دارند سهم مردم را در نظر بگیرند چرا که همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند: "اگر مردم را فراموش کنید ایام اللهی می آید و شمار را می برد".

عبادتی بر ضرورت ایجاد فضای عقلانیت و پاسخگویی به مشکلات صنفی مردم از سوی کاندیداها تاکید کرد و گفت: باید رئیس جمهور آینده بتواند پاسخ های معناداری به مشکلات مردم بدهد و بعد از انتخاب باید مطالبه گری آغاز شود.

وی وضعیت اصولگرایان را در استان زنجان مطلوب ارزیابی کرد و گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب در استان زنجان شکل گرفته است و وحدت برقرار است و باید دید در آستانه انتخابات چه اقداماتی انجام می شود تا تفرقه دامن اصولگرایان را نگیرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر