logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۰
[ شناسه خبر : ۱۴۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان:

اجرای طرح هادی در 46.4 درصد روستاهای استان زنجان

اجرای-طرح-هادی-در-46.4-درصد-روستاهای-استان-زنجان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح هادی در 46.4 درصد از روستاهای استان گفت: در 340 روستای بالای 20 خانوار استان طرح هادی به اجرا گذاشته شده است.

به گزارش موج رسا; سجاد صنعتی منفرد در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان زنجان با ارائه عملکرد بنیاد مسکن استان اظهار داشت:وظیفه و رسالت بنیاد مسکن تامین مسکن برای افراد نیازمند بوده و در این راستا ایجاد مسکن روستایی یکی از اولویتهای اصلی این نهاد انقلابی است.

وی تصریح کرد:بنیاد مسکن بازسازی و بهسازی مسکن روستایی را در قالب طرح جامع اجرایی شده است که این امر با هدف افزایش تاب آوری سکونتگاههای روستایی در برابر حوادث و سوانح طبیعی و نیز ارتقای کیفیت زندگی روستائیان  دنبال می شود.

صنعتی منفرد ایجاد اشتغال را یکی دیگر از اهداف طرح ساخت مسکن روستایی دانست و ابراز کرد: با توجه به سهمیه استان در زمینه ساخت مسکن روستایی در سال جاری بالغ بر 4 هزار شغل مستقیم و 2هزار شغل غیر مستقیم در استان ایجاد می شود.

وی با اعلام اینکه در طی دو ماه جاری پرونده مسکن مهر در استان زنجان بسته می شود،گفت: بالغ بر  4 هزار واحد مسکونی طرح مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر ساخته و به متقاضیان واگذار شده است.

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه از مجموع 730روستای بالای 20 خانوار استان در 340  روستا طرح هادی اجرایی شده است، ابراز کرد:60 درصد از واحدهای مسکونی روستایی استان نیز مقاوم سازی شده است.

وی افزود:با اجرای طرح بازنگری و در راستای  سند دار کردن واحدهای مسکونی روستایی بالغ بر 47 هزار واحد روستایی در سطح استان سند دار شدند.

صنعتی منفرد یادآور شد:در مجموع 58 درصد از واحدهای مسکنی روستایی سند دار هستند.

وی با اشاره به تعداد اسناد تهیه شده برای واحدهای مسکونی در شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت عنوان کرد:بیش از 4 هزار و 800 واحد مسکونی نیز در شهرهای زیر 20 هزارنفر جمعیت سند دار شده اند./ک

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر