logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۳
[ شناسه خبر : ۱۴۰۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان:

731 مدرسه روستایی فاقد اینترنت است

731-مدرسه-روستایی-فاقد-اینترنت-است-

 مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان با اشاره به 731 مدارسه روستایی فاقد اینترنت، گفت: ضروری است مدارس روستایی فاقد اینترنت به این زیرساخت مجهز شوند.

 

به گزارش موج رسا; به گزارش موج رسا، ابراهیم رفیعی شب گذشته در جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان زنجان، با اشاره به 26 دی‌ماه و روز شورا اظهار کرد: لازم است در هفته شورا برنامه‌های متنوع و ابتکار از قبیل اجرای همایش جهت تقدیر از شوراهای موفق، تبیین اهداف و برگزاری نمایشگاه‌ها و ... اجرا شود.

وی با اشاره به سفر معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی به زنجان، ابراز کرد: طبق تصمیمات اخذشده علاوه بر تجهیز مدارس استثنایی، با تخصیص اعتبار لازم دو پروژه در استان اجرا می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان با اشاره به بهره‌مندی مدارس استان زنجان از اینترنت، گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته ۵۶۰ مدرسه شهری زنجان دارای اینترنت هستند.

وی با اشاره به جمعیت 45 درصدی دانش آموزان روستایی فاقد اینترنت افزود: 87 درصد از دانش آموزان استان از اینترنت بهره‌مند هستند.

رفیعی بیان کرد: از مجموع یک هزار و ۱۱۲ مدرسه روستایی زنجان ۳۹۲ مدرسه روستایی در زنجان دارای اینترنت است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان با اشاره به ٧٣١ مدرسه روستایی فاقد اینترنت تصریح کرد: امروزه بخش اعظمی از فرایندها اداری به‌صورت اتوماسیون و اینترنتی اجرا می‌شود و ضرورت دارد مشکلات اینترنتی در روستاها مرتفع گردد.

وی با تأکید بر این نکته که عمده مشکل اینترنت مدارس در روستاها است، عنوان کرد: در روستاها به دلیل فاصله زیاد با مرکز نیاز به اینترنت بیشتر احساس می‌شود و با تمرکز بر مدارس روستایی می‌توان بسیاری از مشکلات سیستم را مرتفع ساخت.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر